Friday 19 April 2024| ۱۷: ۲۳ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
وی به آرای تهران اشاره کرد و گفت: صندوق‌های تهران به تدریج در حال شمارش است و ستاد انتخابات نیز نتایج شمارش آرا را اعلام می‌کند.
سخنگوی وزارت کشور گفت:سفر وزیر کشور به مشهد شایعه است و او هم اکنون در دفتر کار خو نشسته است.

به گزارش آستان به نقل از ایلنا، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

 او در مورد لیست خبرگان رهبری که شب گذشته به عنوان لیست نهایی به خبرنگاران ارائه شده بود و پس از ساعاتی عدم صحت آن به اطلاع آن‌ها رسید، گفت: لیست دیشب در مورد خبرگان به هیچ وجه نهایی نبوده است بلکه مجموع آرای شمارش شده تا آن لحظه را اطلاع رسانی کرده است.

وی افزود: در این خصوص اطلاعات تکمیلی به تدریج اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت کشور در مورد زمان پایان شمارش آرا گفت: هنوز مشخص نشده اما ما در تلاشیم تا هرچه زود‌تر نتایج اعلام شود.

امیری در مورد مرحله دوم انتخابات توضیح داد و گفت: کسانی که بتوانند یک چهارم آرای مأخوذه را به دست آورند منتخب مردم محسوب می‌شوند.

وی به آرای تهران اشاره کرد و گفت: صندوق‌های تهران به تدریج در حال شمارش است و ستاد انتخابات نیز نتایج شمارش آرا را اعلام می‌کند.

امیری در پاسخ به سوالی در خصوص سفر رحمانی فضلی به مشهد برای حل مشکل هیات اجرایی و شورای نگهبان در شمارش آرای مشهد و احتمال ابطال چند صندوق در مشهد گفت: این مساله شایعه است و وزیر کشور در دفتر کار خود نشسته و به جایی سفر نکرده و حتی از دفترش هم خارج نشده است.

او در خاتمه به افزایش مشارکت در این دوره اشاره کرد و گفت: تعداد رای دهندگان این دوره نسبت به تعداد رای دهندگان دوره قبل افزایش چشمگیری داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین