Sunday 19 May 2024| ۱۳: ۲۲ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
جعفرزاده ایمن‌آبادی مطرح کرد:
نماینده مردم رشت گفت: ترکیبی از چند عامل موجب تغییر ترکیب مجلس شد. اول آن که مردم انتقام خود را از مخالفان برجام گرفتند.

به گزارش شبکه مجازی آستان به نقل از برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص شکست اصولگرایان و تغییر ترکیب مجلس گفت: مردم احساس کردند فعلا این دولت بر سر کار است و این تیم چه خوب چه بد نمی توانست به دلیل مشکلاتی که با دولت دارد نجات بخش مشکلات امروز باشد لذا ترجیح داده شد این گروه که به پایان دوره رسیده است تغییر کند.

وی افزود: مردم پیام های دیگری نیز داشتند از جمله این که آنها از مشکلاتی چون بیکاری، درآمد و تورم رنج می برند لذا با وجود پیروزی گروه های سیاسی اما دغدغه مردم سیاست نبود.

نماینده پیروز در انتخابات مجلس دهم در رشت در خصوص اتهامات مربوط به لیست انگلیسی گفت: این که گفته می شود انتخابات تضمین کننده امنیت است معنای آن این است که پایگاه مردمی اینجاست. لذا وقتی مطرح می شود مردم به لیست انگلیسی رای دادند این مساله به نوعی تهدید امنیت است.

وی ادامه داد: زمانی همین آقایان مطرح می کردند دولت وقتی عنوان می کند خزانه خالی است این یک کد به خارجی هاست حال وقتی این افراد به مردم توهین می کنند که به لیست انگلیسی رای داده اند آیا این کد نیست که انگلیس شما در ایران دارای پایگاه هستید و حتی می توانید به این کشور حمله کنید؟ بنابراین این مساله علاوه بر آن که توهین است خیانت نیز هست مضاف بر آن که این مردم همان هایی هستند که دور پیش به شما رای داده اند. حال مدعی هستید که این نظر تغییر کرده اگر در این چند سال با این حد نظر مردم تغییر کرده است این مساله برای خود شما مناسب نیست.

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: ضمن آن که مردم به لیستی رای داده اند که شورای نگهبان آن را تایید کرده است. آیا شما معتقدید شورای نگهبان لیستی را تایید کرده است که انگلیسی است؟

جعفرزاده همچنین گفت: این مساله توهین است به نظام و مردم. به نظرم به جای اتهام زنی باید به این موضوع بپردازند که  مشکل خودشان در کجا بوده است که شکست خورده اند.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا لازم نیست عذرخواهی کنند گفت: متاسفانه آنها هیچگاه به خاطر رفتار و عملکردشان عذرخواهی نمی کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: