Wednesday 15 May 2024| ۱۰: ۵۹ - چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کوتاه‌ترین داماد جهان در مراسم ازدواج خود گفت فکر می‌کردم تا آخر عمرم تنها بمانم و در تنهایی از دنیا بروم، اما امروز برای همیشه در ذهنم بر جای خواهد ماند؛ امروز عاشقانه‌ترین روز زندگی‌ام را تجربه کردم.

به گزارش شبکه مجازی آستان پرامد کومار 47 ساله با قد 60 سانتیمتر می‌گوید: همیشه از این موضوع می‌ترسیدم که روزهای آینده زندگی‌ام را در تنهایی بگذرانم تا اینکه پونام را به من معرفی کردند. او 33 سال دارد، مهربان و صبور است و انگار سال‌هاست که او را می‌شناسم. از آشنایی ما تا مراسم ازدواج‌مان فقط یک هفته طول کشید و مراسم ازدواج‌مان به عنوان یکی از باشکوه‌ترین جشن‌های عروسی‌ شهرمان شناخته شد.وی ادامه می‌دهد: 22 سال پیش عاشق دختری شدم که مراسم ازدواج‌مان برگزار نشد، از آن زمان نتوانستم دل به کسی ببندم تا اینکه پونام را دیدم و متوجه شدم گمشده زندگی‌ام را دوباره پیدا کرده‌ام. ما به عنوان یکی از کوتاه قدترین زوج‌های جهان شناخته شده‌ایم و من از این که معروف شده‌ایم و مردم ملت‌های دیگر ما را شناخته‌اند نیز خیلی خوشحال هستم. پونام، همسر پرامد کومار می‌گوید: بزرگان دهکده به ما کمک کردند تا با هم آشنا شویم و مراسم ازدواج باشکوهی برگزار کنیم، در غیر این صورت ما نمی‌توانستیم همدیگر را پیدا کنیم و هزینه کافی برای برگزاری چنین مراسمی را نداشتیم. نخستین ملاقات ما بسیار رؤیایی و هیجان انگیز بود، ما معنی واقعی زندگی را در کنار هم پیدا کردیم.
مراسم ازدواج پرامد و پونام روز گذشته در روستایی در شمال هند برگزار شد و تمام اهالی در آن مراسم شرکت کردند. پرامد در پایان مراسم هنگام خداحافظی با میهمانان گفت: من تا قبل از این احساس تنهایی شدیدی می‌کردم و آرزو می‌کردم تا از آسمان ستاره من نیز به زمین بیفتد و در دستانم قرار بگیرد. پونام ستاره من است و سعی می‌کنم هیچ وقت اجازه ندهم تا آسمان زندگی‌اش خاکستری شود.
منبع:ایران
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین