Friday 26 April 2024| ۲۳: ۵۷ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
اشتری با بیان این مطلب که این اعمال قانون برای درصد پایینی از جامعه است، تشریح کرد: درصد بالایی از رانندگان فرهنگ ترافیکی را به خوبی رعایت می‌کنند و آن درصد پایین نیز از طریق جریمه، تذکراتشان را دریافت می‌کنند تا قانون را بیشتر رعایت کنند و باعث سلامتی خود و دیگران شوند.
فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مرقد مطهر امام راحل(س) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.
 
به گزارش آستان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) در خصوص تدابیر امنیتی نیروی انتظامی در ایام نوروز، اظهار کرد: نیروی انتظامی رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات‌رسانی در نوروز را آغاز کرده و کارکنان این نهاد با تمام ظرفیت در سراسر کشور، در ایام نوروز حاضر و آماده به خدمت هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: در بیشتر نقاط کشور، به خصوص در جاده‌ها  حضور فعالی را خواهیم داشت تا مردم عزیز کشورمان در نهایت امنیت و آرامش به سفر رفته و در مسیر نیز با ایمنی خاصی تردد کنند و همواره به تذکراتی  که پلیس به آن‌ها می‌دهد و در حقیقت تضمین کننده‌ی سلامت خودشان است، توجه کنند.
 
اشتری با اشاره به این مطلب که در مرزهای کشور نیز نیروهای نظامی و انتظامی به صورت آماده باش قرار دارند، تشریح کرد: امکانات لازم در تمام مرزها برای مرزبانان جان بر کف و خدّوم به کار گرفته شده و این افراد با همکاری همه‌ی دستگاه‌های امنیتی برای این ایام آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.
 
این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که در ایام نوروز هیچ مشکل امنیتی در کشور نداشته باشیم و ادامه داد: در رابطه با تخلفات و جرایمی که ممکن است در این ایام رخ دهد نیز پلیس‌های تخصصی ما مانند  پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر آماده به خدمت هستند.
 
وی افزود: در ایام نوروز اگر افرادی قصد تعرض داشته، به حقوق مردم بی اعتنایی کرده و قانون را زیر پا گذارند نیز اعمال قانون خواهند شد، البته پیش بینی ما این است که به لطف الهی و همکاری مردم، مشکلی نخواهیم داشت و سال خوبی را با آرامش و نشاط شروع خواهیم کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص افزایش جریمه‌ها و میزان بازدارندگی آن بیان کرد: در ابتدا باید عرض کنم که این قانونی مصوب هیئت دولت است که به ما ابلاغ شده و نیروی انتظامی موظف به اجرای آن است، لذا به طور حتم از قدرت بازدارندگی برخوردار خواهد بود، چنانچه از هنگامی که جریمه‌ها با مصوبه‌ی هیئت دولت افزایش یافته، تخلفات و تصادف کمتر شده است.
 
اشتری با بیان این مطلب که این اعمال قانون برای درصد پایینی از جامعه است، تشریح کرد: درصد بالایی از رانندگان فرهنگ ترافیکی را به خوبی رعایت می‌کنند و آن درصد پایین نیز از طریق جریمه، تذکراتشان را دریافت می‌کنند تا قانون را بیشتر رعایت کنند و باعث سلامتی خود و دیگران شوند.
 
وی تذکر داد: امیدواریم در ایام نوروز همکاری خوبی بین مردم و پلیس برقرار شود و نتیجه‌ی آن کاهش تصادفات باشد، چرا که با وقوع هر تصادفی هم مردم و هم مسئولان نگران می‌شوند و در نتیجه با رعایت قوانین کمترین تخلفات را داشته باشیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: