Wednesday 08 May 2024| ۰۰: ۵۰ - چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
متاسفانه در این حادثه، براثر اصابت سه گلوله جنگی مهاجمان، علی مردان رضایی بازنشسته سازمان تامین اجتماعی در این مکان کشته شد. همچنین حسین اسماعیلی براثر اصابت چهار گلوله به شدت مجروح شد که اکنون در بیمارستان بستری است.
حمله جنایتکاران مسلح به خانه قاضی سابق کرج
عکس فوق متعلق به علیمردان رضایی است که در حادثه حمله به قاضی اسبق کرج مورد حمله مهاجمان قرار گرفت و کشته شد


به گفته منابع آگاه، افراد مسلح شامگاه پنج شنبه یکی از قضات سابق دادسرای عمومی و انقلاب کرج را در خانه باغ خود در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ به شدت مجروح و یکی از همراهان وی را کشتند.

به گزارش آستان،قاضی حسین اسماعیلی شب گذشته در باغ خود در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ استان البرز بود که یکی از اقوام خود را به باغ واقع شده در این منطقه دعوت می کند ناگهان به محض گشوده  شدن درب ورودی باغ ، دو فرد مسلح نقابدار در باغ آنها را به رگبارگلوله کلاشینکف بست. 

متاسفانه در این حادثه، براثر اصابت سه گلوله جنگی مهاجمان، علی مردان رضایی بازنشسته سازمان تامین اجتماعی در این مکان کشته شد. 
همچنین حسین اسماعیلی براثر اصابت چهار گلوله به شدت مجروح شد که اکنون در بیمارستان بستری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به حمله افراد مسلح به یکی از قضات سابق کرج و همراهش اظهار کرد: شب گذشته این قاضی سابق با یکی از دوستانش در باغی که در اطراف هشتگرد دارد، حضور داشتند که یکی دو نفر از افراد مسلح با حضور در باغ وی با اسلحه کلاشینکف این دو نفر را به رگبار می‌بندند.

رضا شاکرمی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه همراه وی فوت شده و قاضی سابق کرج نیز بر اثر اصابت چهار گلوله مجروح شده است.

دادستان البرز یادآور شد: در حال شناسایی عوامل این حادثه و انگیزه افراد مسلح هستیم، پرونده در مرحله تحقیقات اولیه است و شناسایی عوامل این حادثه در دست بررسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین