Sunday 28 April 2024| ۲۰: ۵۹ - يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
وجود مقام پر برکت امام رئوف امام رضا علیه السلام موجب رونق این شهر شده به طوری که دیگر جاذبه های گردشگری این شهر در سایه شهرت این امام همام شهرت یافته است.

به گزارش آستان،مشهد نیازی به توصیف ندارد. وجود مقام پر برکت امام رئوف امام رضا علیه السلام موجب رونق این شهر شده به طوری که دیگر جاذبه های گردشگری این شهر در سایه شهرت این امام همام شهرت یافته است.

توریست‌هایی که به این شهر می‌ایند عموما داخلی و حتی خارجی و از کشورهای مختلف مسلمان و غیر مسلمان هستند، در این شهر هرگز نگرانی برای محل اقامت ندارند.

مجموعه سنگ بست، بنای هارونیه، مدرسه دودر خانه تاریخی حاج ملک، آرامگاه نادرشاه، حمام مهدی قلی بیک و موزه مردم‌شناسی، مقبره پیر پالاندوز، مسجد گوهرشاد، زادگاه فردوسی، بوستان هفت حوض،پارک وکیل آباد، مدرسه پری زاد، مسجد ۷۲ تن، تفریحگاه کوه سنگی و ییلاق اخلمد از دیگر جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
0
بنام خدا
بی انکار آستان اما رضا ( ع) مرکز واقعی حکومت و قدرت در ایران است نه حکومتها و نظام های سیاسی با یک بار زیارت و به دیده تامل این پایه های حکومت و قدرت اما رضا(ع) در ایران از قدرتی بر خوردار است که هیچ حکومت و قدرتی یارای برابری یا تقابل با حکومت آستانی و اعتقادی امام ندارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین