Saturday 18 May 2024| ۱۰: ۳۵ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
شهردار حرم مطهر امام خمینی(س):
عشق به امام و مردم سبب شده است که از دو ماه گذشته در تدارک میزبانی از مهمانانی باشیم که از دورترین نقاط کشور و حتی جهان در حرم مطهر امام راحل حاضر می‌شوند و به ایشان ابراز علاقه می‌کنند.
 توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی(س)در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه عطر یاس در صحن سید مصطفی خمینی به خبرنگار آستان اظهار کرد: توفیقی است که به عنوان خادم امام و شهدا و همچنین زوار امام راحل در ایام نوروز و در نمایشگاه عطر یاس مشغول به خدمتیم.

شهردار حرم مطهر امام خمینی(س) ادامه داد: در حقیقت؛ عشق به امام و مردم سبب شده است که از دو ماه گذشته در تدارک میزبانی از مهمانانی باشیم که از دورترین نقاط کشور و حتی جهان در حرم مطهر امام راحل حاضر می‌شوند و به ایشان ابراز علاقه می‌کنند.

توکلی بیان کرد: در نمایشگاه گردشگری عطر یاس، فضای بسیار دلنشین و هیجان انگیزی جهت بازدید مردم ایجاد شده تا بتوانیم در حد بضاعتمان به مردم فهیم ایران اسلامی خدمت کنیم. 

این مقام مسئول ضمن بیان مطلب فوق، افزود: این خدمات تنها گوشه‌ای از پاسخ رنج مسافرانی است که از نقاط دور و نزدیک کشور در اینجا حضور یافته‌اند و ما با برپایی این نمایشگاه و اهدای گل به آنها اعلام می‌کنیم که به فکرشان هستیم و دوستشان داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نمایشگاه عطر یاس تا پایان تعطیلات عید نوروز پذیرای مهمانان و زائران آستان مقدس امام راحل خواهد بود و خدمات نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

منبع:آستان

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: