Sunday 19 May 2024| ۰۱: ۱۳ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:
از اواخر سال گذشته و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش توان تولید در داخل کشور ورود یکسری محصولات بهداشتی به داخل کشور محدودیت ایجاد شده است.
به گزارش آستان به نقل از  ایفدونا ،معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از اواخر سال گذشته و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش توان تولید در داخل کشور ورود یکسری محصولات بهداشتی به داخل کشور محدودیت ایجاد شده است.

دکتر مصطفی اسماعیلی، معاون اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو  گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی شرکت های وارد کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند محصولات خود را تحت لیسانس در داخل کشور تولید نمایند که این امر موجب اشتغالزایی نیز خواهد شد.

وی افزود: در این راستا سیاست های تشویقی جهت انجام این امر به آنها اختصاص یافته از جمله تمدید پروانه و ورود محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی به داخل کشور به شرط ایجاد شرایط تولید در داخل کشور می باشد.

دکتر اسماعیلی در پایان اظهار داشت: از اواخر سال گذشته و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش توان تولید در داخل کشور ورود یکسری محصولات بهداشتی به داخل کشور محدودیت ایجاد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: