Friday 29 March 2024| ۱۵: ۱۵ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
آيت الله هاشم زاده هریسی:
تاکید این است که تزریق بدبینی از تریبونهای مقدس و خائن خواندن خادمان از شمشیر کشیدن رو در رو بدتر است.
آيت الله هاشم هاشم زاده هریسی با اشاره به تحرکاتی که با هدف اسلام هراسی در دنیا مشاهده می شود،در گفت و گو با خبرنگار آستان  گفت:اینکه اسلام هراسی و از کجا شروع می شود و چرایی حقیقتِ این مساله موضوع مهمی است که فرقی ندارد که از طرف دشمنان یا دوستان بیفتد. الان اسلام هراسان دو گروه هستند. گروه اول آنهایی که ضدیت تاریخی و ریشه ای با اسلام دارند. اما عده ای دیگر با نَفسِ دین هیچ مشکلی ندارند و فقط و فقط این هدف را پیگیری می کنند که کشورهای اسلامی به هیچ وجه سهمی از پیشرفتهای جهان مدرن نداشته باشند. هیمنها برای اینکه دیگران را از اسلام و دشمنان اسلام بترسانند تا از این طریق همکاری و معامله با آنها انجام ندهند تا به زعم خود از توسعه اسلامی ها ممانعت به عمل بیاورند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری همچنین ادامه داد: به عنوان مثال داعش و یا القاعده یا گروه هایی که اجتماعات را به هم می ریزند و سعی  دارند تا فضای کشورهای اسلامی را مخدوش و به فضایی مملو از تنش تبدیل کنند تا بتوانند اهداف ضد اسلامی شان را سهل تر به نتیجه برسانند. همچنین چهره هایی هستند که در کشورهای اسلامی نه داعشی و نه القاعده ای هستند و اتفاقا از تروریسم و تروریستها را اعلام انزجار می کنند. اما به راحتی تهمت می زنند و به راحتی دیگران را با خوارج قیاس می کنند و از گفتن بد و بیراه هم هیچ ابایی ندارند که باید گفت اینها با آنهایی که مامور به اسلام هراسی هستند، هیچ تفاوتی ندارند چون با صدای کلفت و خشن بدتر از آنهایی عمل می کنند که شمشیر به دست می گیرند. 

هاشم زاده هریسی در پایان صحبتهایش اظهار داشت: تاکید این است که تزریق بدبینی از تریبونهای مقدس و خائن خواندن خادمان از شمشیر کشیدن رو در رو بدتر است. در حالی که قران به همه ما توصیه می کند که طوری صحبت کنیم که محتوای حرفمان زیبا باشد و هم لحن صدایمان زیبا. شما احساس می کنید که در همین کشور ما این اصل رعایت می شود؟ من که به شخصه چنین چیزی را به ندرت می بینم.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین