Friday 17 May 2024| ۱۱: ۱۸ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
به هرحال نمی توان دراین باره پیش بینی دقیقی داشت و همه چیز یه تصمیم داوری به اسم شورای نگهبان برمی گردد.
 یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی نژاد در دورانی که رییس جمهور بود حاشیه هایی داشت که فقط به ضرر خودش تمام شد.

به گزارش آستان، حجت الاسلام والمسلمین شجونی در گفت و گو با خبرنگار نواندیش در ارزیابی خود از فعالیت هواداران احمدی نژاد درمسیر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: اگرچه هواداران و طرفداران یک فرد برحسب علاقه شخصی شان فعالیت می کنند اما درنهایت این شورای نگهبان است که صلاحیت ها را تایید و یا رد می کند.

وی درادامه تاکید کرد: قبل ازاینکه آقای احمدی نژاد بخواهد وارد عرصه فعالیت های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری شود باید به این سوال پاسخ دهد که آیا بازهم می خواهد حاشیه درست کند؟ پاسخ دهد که آیا بازهم آقای مشایی و امثال او را با خود همراه می آورد یا نه؟ هم چنین او باید پاسخگوی سوالاتی درباره مسکن مهرهم باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین گفت: احمدی نژاد در دور اول مورد تایید همه ما بود اما در دور دوم بود که ما مصاحبه کردیم و گفتیم او عملکرد خوبی ندارد و دچار حاشیه هایی شدند که فقط به ضرر خودشان بود، البته باعثش هم خودشان بودند.

وی با بیان اینکه یک رئیس جمهور باید به فکر خدمت به کشورش باشد افزود :مگر دیدار با مراجع چه اشکالی داشت که احمدی نژاد ازآن ابا کرد؟ واینکه آقای مشایی چه گلی به سر این مملکت زد که انقدر مورد حمایت قرار گرفت؟

شجونی درپاسخ به این سوال که در صورت وارد شدن احمدی نژاد به عرصه انتخابات مورد حمایت اصولگرایان قرار خواهد گرفت یا خیر؟ اظهارکرد: اصلا معلوم نیست که چه می شود. آقای احمدی نژاد در دورانی که رئیس جمهور بود حتی یک بارهم اسم اصولگرایی را نیاورد، اصلاح طلب هم که نیست .معلوم نیست در این میان چه عنوانی دارد. عمده کار دست شورای نگهبان است که صلاحیت ها را تایید می کند.

وی افزود: به هرحال روستاییان، آقای احمدی نژاد را دوست دارند چون تقاضاهایشان مورد اجابت قرار گرفت و احمدی نژاد برایشان مسکن و مدرسه و مسجد و امکانات رفاهی ساخت و دایر کرد. از شهری ها هم یک عده طرفدار او هستند و یک عده هم نیستند. به هرحال نمی توان دراین باره پیش بینی دقیقی داشت و همه چیز یه تصمیم داوری به اسم شورای نگهبان برمی گردد.

شجونی هم چنین برخی اظهارات درباره اینکه قرار است احمدی نژاد در صورت رئیس جمهور شدن مبلغ 250 هزار تومان یارانه خواهد داد را دروغ خواند و گفت: ان شاءالله که احمدی نژاد این حرف را نزده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: