Sunday 19 May 2024| ۱۸: ۱۷ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
نماینده منتخب تهران در مجلس دهم درگفت و گو با آستان:
برای رشد در زمینه اقتصاد مطلوب همه جریانات ، دستگاه ها ، قوه مقننه،مجریه وقوه قضائیه با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید حرکت کنند تا چالش ها و موانع ازسر راه برداشته شود.
با وجود بداخلاقی های سیاسی، اما فضای انتخابات در سراسر کشور آرام بود

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی از فضای آرامی که در انتخابات در سراسر کشور وجود داشت گفت:فضای آرام انتخابات نیز باعث شد تا شاهد بهترین عملکرد مردم باشیم.

حجت الاسلام دکتر مهدی شیخ نماینده منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آستان گفت:خوشحالیم که انتخابات بسیار پرشوری را شاهد بودیم . این انتخابات از چند حیث دارای ویژگی های منحصر به فردی است.نخست آنکه حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق های رای همدلی و همبستگی خاصی را نشان داد.از سوی دیگر نیز نسبت به دوره های قبل مجلس شورای اسلامی بی نظیر بود.

دکتر مهدی شیخ در ادامه بیان کرد:یکی دیگر از ویژگی های شاخص این انتخابات این بود که مردم یک دل و یکپارچه به یک لیست رای دادند.نکته مهم تر اینکه، با توجه به  جریانات دو قطبی که صورت گرفته بود و گاها بداخلاقی های سیاسی را شاهد بودیم ولی با این اوصاف فضای انتخابات در سراسر کشور بسیار آرام بود و با آرامش خاصی مردم،منتخبان شان را انتخاب کردند.

این نماینده منتخب مردم تهران با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در خصوص سهم مجلس جدید در اقتصاد مقاومتی گفت:بخشی از دغدغه مردم مشکلات اقتصادی است و به همین منظور نیز بخش اصلی دغدغه نمایندگان مجلس دهم نیز رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.از این رو تمام افرادی که به عنوان نمایندگان منتخب مردم در مرحله اول به مجلس راه یافتند و تمام کسانی که قرار است در مرحله دوم به مجلس ورود پیدا کنند نیز هدف اصلی شان رفع مشکلات اقتصادی مردم بوده و اولویت را اقتصاد مقاومتی قرار خواهند داد.

مهدی شیخ در ادامه تاکید کرد:به طور قطع مجلس آینده می تواند و این پتانسیل ها را دارد که در خصوص مسائل اقتصاد مقاومتی با یکدلی و همدلی پیش برود.بنابراین با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی رشد اقتصاد مقاومتی نیز با افزایش چشمگیری مواجه خواهد شد.

وی در پایان اظهارات خود افزود:برای رشد در زمینه اقتصاد مطلوب همه جریانات ، دستگاه ها ، قوه مقننه،مجریه وقوه قضائیه با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید حرکت کنند تا چالش ها و موانع ازسر راه برداشته شود.

منبع:آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین