Monday 08 July 2024| ۰۸: ۴۲ - دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
نماینده منتخب مردم تهران با آستان مطرح کرد:
تصمیم گیری این تحولات عظیم مجموعا یک پیام مثبتی را به جامعه انتقال داد.تصمیم گیری بر مبنای خرد وعقلانیت و بازگشت عقلانیت به جامعه نیز باعث شد تا اصول و ارزشها به جامعه بازگردد.
بازگشت موج عظیمی از امید،با توافق هسته ای

نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی تهران، با اشاره به اینکه به سامان رسیدن برجام و توافق هسته ای نقش بسزایی در بازگشت امید به جامعه داشت در گفتگوی اختصاصی به آستان گفت:این دوره از انتخابات دوره منحصر به فردی تلقی می شود از ابتدای کار یک موج عظیمی از امید را در جامعه شاهد بودیم.

محمود صادقی نماینده منتخب مردم تهران در ادامه افزود:در سال 92 با انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور امید به دل جامعه بازگشت و ایشان توانستند در همه سطوح جامعه نقش آفرینی کنند.گستردگی ثبت نام محلس شورای اسلامی کاملا یک امر درون زا و خودجوش بود و بر خلاف برخی تصورات که فکر می کردند این اتفاق سازماندهی شده است کاملا درون زا از سوی مردم بود.

این نماینده مجلس دهم بیان کرد:همان طور که در خرداد 92 شاهد همگرایی و ائتلاف میان جناح های سیاسی بودیم بعد از یک دوره فشار،استرس و یاس و ناامیدی مردم نیز امید دوباره به جامعه بازگشت.

وی با اشاره به نتیجه برجام و توافقات هسته ای و تاثیری که به جامعه القا شد خاطر نشان کرد: تصمیم گیری این تحولات عظیم مجموعا یک پیام مثبتی را به جامعه انتقال داد.تصمیم گیری بر مبنای خرد وعقلانیت و بازگشت عقلانیت به جامعه نیز باعث شد تا اصول و ارزشها به جامعه بازگردد ضمن اینکه متوجه این هستیم که ارتباط با دنیا در دنیای تعاملی فقط امکان پذیر می شود .بنابراین می توان به این نتیجه دست یافت که توافق هسته ای نقش بسیار تاثیر گذاری در بازگشت امید به جامعه داشته است.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: