Tuesday 14 May 2024| ۰۵: ۱۳ - سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
انتخابات این فدراسیون تا کمتر یک ماه آینده برگزار خواهد شد و نامزد ها در تلاش هستند آراء روسای هیئت ها را به نفع خود تغییر دهند.
هدایایی که توسط یک نامزد انتخاباتی از فدراسیون جودو برای روسای هیئت ها در نظر گرفته بود مصادره شد.

به گزارش آستان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛یک نامزد انتخاباتی در روز های حساس قبل از انتخابات با همکاری حامی مالی فدراسیون جودو گوشی های همراه را برای هدیه به روسای هیئت ها و البته جلب برخی آراء در نظر گرفته بود زیر ذره بین حراست گیرافتاد تا سرهیئت ها بی کلاه بماند.

انتخابات این فدراسیون تا کمتر یک ماه آینده برگزار خواهد شد و نامزد ها در تلاش هستند آراء روسای هیئت ها را به نفع خود تغییر دهند.

گوشی های همراه در حال حاضردر یک اتاق محبوس است البته مصادره کنندگان آنرا به رسم امانت نگهداری کردند و طبق گفته یکی از مدعوین این مراسم پس از بررسی های لازم این کوشی ها مسترد خواهد شد.




روحانی: قرار بود به ما هدیه بدهند که نشد

محمود روحانی رئیس کمیته استان های فدراسیون جودو و کوراش در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : دیروز مجمعی در فدراسیون جودو با حضور روسای هیئتهای استان برگزار شد و از ما هم دعوت کردند که در این مجمع حضور داشته باشیم .

رئیس سابق هیئت جودو استان خراسان در خصوص گوشی های ضبط شده توسط حراست وزارت ورزش که قرار بود به روسای هیئت های استان به عنوان هدیه داده شود افزود: یک شرکت تبلیغاتی که به جودو کمک مالی میکند قرار بود هدیه ای به ما بدهد که نشد و خدابخش به ما گفت که یک سوء تفاهم شده انشالله که چیزی نیست.

روحانی در پایان خاطر نشان کرد :به نظر من هیچ چیز نباید دست بخورد و برگزاری مجمع دست وزارت ورزش است امیدوارم خبرهای خوشی از جودو بشنویم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین