Sunday 12 May 2024| ۰۶: ۱۸ - يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
رییس کمسیون اصل 90 مجلس ششم :
دولت، دولتی نیست که از نمایندگان مجلس انتظار داشته باشد که تا استقلال و هویت خود را برای در خدمت قوه مجریه بودن نادیده بگیرند.

حسین انصاری راد در گفت و گو با آستان گفت: جریان اصلاحات چهره‌های شاخصش توسط شورای نگهبان رد شدند و در نتیجه، با دستی نسبتا خالی وارد عرصه انتخابات شدند. با این وجود آنها با تکیه بر تدبیر و واقع بینی و همچنین اولویت دادن به منافع ملی، وارد رقابت شدند و در اتفاقی که شاید برای خیلی تصور نمی‌شد در مجلس آتی جای معتبری به دست آوردند.
 پس از این، بیش از دهه گذشته مصالح کشور را پیگیری می­کنند و البته در موقعیت فوق ­العاده حساس یاری رسان دولت خواهند بود. به هر حال، کشور روزهای حساس و حیاتی پسابرجام را تجربه می­کند و به همین دلیل، واجب است تا همه شخصیت­ها و افراد فعال در حوزه تصمیم­ گیری و اجرایی همه هم و غم خود را به کار بگیرند تا بلکه از این گذرگاه سخت به خوبی عبور کنیم. 
رییس کمسیون اصل 90 مجلس ششم افزود:اینکه از مجلس و نمایندگان مجلس انتظار حمایت از دولت می‌رود، ناگفته پیداست که به دلیل حفظ منافع ملی و مصالح عمومی است. چرا که مجلس دهم با توجه به چهره‌هایی که رای آورده‌اند، مجلسی معتبر و معتدل است و از چنین مجلسی حتما توقعِ عقل مداری و حاشیه گریزی و توجه به باید‌ها و نباید‌ها می‌رود. همچنین این را هم باید در نظر داشت که‌شناختی که از دولت جناب آقای روحانی موجود است، افکار عمومی را به این نتیجه می‌رساند که دولت، دولتی نیست که از نمایندگان مجلس انتظار داشته باشد که تا استقلال و هویت خود را برای در خدمت قوه مجریه بودن نادیده بگیرند.
انصاری راد در پایان اظهاراتش ابراز امیدواردی کرد که مجلس دهم در روزهای حساس آتی همراهی لازم را با دولت داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین