Saturday 04 May 2024| ۰۰: ۲۰ - شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
جانشین ستاد جشنواره ی سرباز جوان نیروهای مسلح:
جانشین ستاد جشنواره ی سرباز جوان نیروهای مسلح گفت: جشنواره‌ی حضرت علی اکبر(س) جهت شناسایی سربازان نخبه برگزار می‌شود.
 
سردار عبادی، جانشین ستاد جشنواره ی سرباز جوان نیروهای مسلح در گفت و گو با آستان به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) اظهار کرد: جشنواره‌ی سرباز نمونه نیروهای مسلح به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(س) و روز جوان هر سال، در سه سطح استانی، سازمان‌های نیروهای مسلح و در نهایت در هسته‌ی مرکزی بین نیروهای مسلح برگزار می‌شود.
 

عبادی ادامه داد: در سال جاری این جشنواره به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 29 اردیبهشت سالروز تولد حضرت علی اکبر(س)  آغاز به کار خواهد کرد.
 
وی یکی از برنامه های مهم جشنواره ی سرباز جوان نیروهای مسلح را تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل(س) دانست و بیان کرد: سربازان نخبه و جوان نیروهای مسلح با حضور در این مکان مقدس یاد و خاطره‌ی امام و شهدا را گرامی داشتند.
 
جانشین ستاد جشنواره ی سرباز جوان نیروهای مسلح، برگزاری هشتمین جشنواره‌ی سرباز نمونه را با هدف تکریم و تجلیل از نخبگان سرباز و خانواده‌های آنان دانست و تشریح کرد: خوشبختانه هر سال، استقبال باشکوهی از این جشنواره می‌شود و جشنواره در نیرهای مسلح نهادینه شده و برنامه های مفیدی نیز دارد که طی آن جوانان نخبه ی نیروهای مسلح در این جشنواره معرفی شده  و از خانواده‌های شهید و ایثارگر سرباز نیز تجلیل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین