Sunday 19 May 2024| ۰۹: ۵۵ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
هرکدام از آقایان لاریجانی و عارف رییس مجلس شوند به لحاظ موضع گیری و شرایط مجلس به معنای اصطحکاک پیدا کردن با دولت نیست.
"اصلاح طلبان با اصرار بر تغییر کابینه می خواهند در انتخابات آینده عملکرد دولت را توجیه کنند و به نوعی مشکلات موجود در عرصه اقتصادی را روی برخی از وزرا متمرکز کنند در حالی که این کار نوعی فرافکنی است."

به گزارش آستان، حمیدرضا ترقی معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامي با طرح اظهارت بالا همچنین اظهار داشت: تغییرکابینه برای دولت مهم نبوده است چراکه مساله اصلی برای  رییس جمهور سیاست خارجی و برجام بوده  است نه مسائل اقتصادی .بنابراین از آنجایی که این مشکلات در الویت نبوده لذا تحولی هم در کابینه صورت نگرفته است ضمن اینکه الان هم دیگر برای تصمیم گیری در این زمینه دیر است .

معاون بین الملل موتلفه با اشاره به بجث ریاست مجلس در پاسخ به خبرنگار آستان گفت: هرکدام از آقایان لاریجانی و عارف رییس مجلس شوند به لحاظ موضع گیری و شرایط مجلس به معنای اصطحکاک پیدا کردن با دولت نیست.هرچندکه ممکن است برای اصلاح طلبان وجود آقای عارف برای عبور از روحانی راحتر باشد.

ترقی ادامه داد:باتوجه به اینکه اصلاح طلبان سیاست عبور از روحانی را دنبال می کنند لذا نماد رییس مجلس شدن عارف این است که اصلاح طلبان پیروز شدند نه دولت. بنابراین این کار پروژه بعدی اصلاح طلبان که عبور از روحانی است را تکمیل تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: لاریجانی به دلیل تجربه کاری که دارد و لابی هایی که صورت گرفته شانس بیشتری برای ریاست مجلس دارد .البته اصولگرایان هنوز درباره حمایت از آقای لاریجانی بحث خاصی نکرده اند اما  از استمزاجی که از منتخبان مجلس دهم صورت گرفته به نظر می رسد گرایش به آقای لاریجانی بیشتر است.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: