Tuesday 07 May 2024| ۲۱: ۳۳ - سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
یادگار امام در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتشار عکسی دیده نشده، نوشت: پدرم بارها به من وصیت یاران دوره غربت امام را مى کرد و هشدار مى داد که آنهایى را فراموش نکنم که در کوران مبارزه یاد و نام امام را بر زبان داشتند و به سبب آن تلخى ها و مصیبت ها دیدند.
کمتر عکس دیده نشده از امام خمینی(س) در دوران بستری

بیمارستان قلب شهید رجایى. دوران بسترى بودن حضرت امام. ١٣٥٨. در کنار امام و آیت الله شیخ حسن صانعى. 

یادگار گرامی امام در صفحه اینستاگرام خود ضمن انتشار عکسی دیده نشده، نوشت: پدرم بارها به من وصیت یاران دوره غربت امام را مى کرد و هشدار مى داد که آنهایى را فراموش نکنم که در کوران مبارزه یاد و نام امام را بر زبان داشتند و به سبب آن تلخى ها و مصیبت ها دیدند.

به گزارش آستان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود، ذیل این عکس نوشت:

«در میان یاران دوران غربت امام شاید اولین همراه ایشان را بتوان از جهاتى ممتاز دانست. آقاى صانعى که براى نسل امروز ناشناخته است، بى تردید از زمره نزدیک ترین و همراه ترین یاران امام به حساب مى آید و بارها امام بزرگوار از تلاش هاى ایشان قبل و بعد از انقلاب تمجید کرده اند. شاید گزافه نباشد اگر بگویم کمتر کسى را مى توان آشناتر از وى به فکر و مذاق سیاسى و فرهنگ رفتارى امام یافت. 

آیت الله صانعى چندین بار براى من حکایت مى کرد که در دوران غربت و تبعید امام روزها مى گذشت و من و پدرت چشممان به در منزل امام خشک مى شد مگر کسى از در به در آید ولى ترس از ساواک و حکومت ، مردمان و حتى دوستداران را مانع مى شد. 
پدرم بارها به من وصیت یاران دوره غربت امام را مى کرد و هشدار مى داد که آنهایى را فراموش نکنم که در کوران مبارزه یاد و نام امام را بر زبان داشتند و به سبب آن تلخى ها و مصیبت ها دیدند. امید است که چنین باشم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین