Friday 26 April 2024| ۱۵: ۰۴ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
این مراسم شامگاه پنجشنبه 13 خرداد در مصلی گرگان و با سخنرانی يادگار گرامي امام راحل، حجت الاسلام و المسلمين سید علی خمینی و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله نورمفیدی برگزار می شود.
برنامه های سفر حجت الاسلام سید علی خمینی به گرگان


دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان برنامه های سفر روز پنجشنبه حجت الاسلام سید علی خمینی نوه امام راحل به گرگان و آیین های ایام ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

به گزارش آستان، این برنامه ها شامل شرکت نوه امام راحل در همایش مبلغین ماه مبارک رمضان، رونمایی از کتاب و مراسم متمرکز و ویژه سالگرد امام خمینی(ره) در مصلی شهرستان گرگان است.

*همایش بزرگ مبلغین ماه مبارک رمضان
این همایش روز پنجشنبه 13 خرداد ماه در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

این همایش به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، ادارات کل اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی برگزار می شود و سخنران آن حجت الاسلام سید علی خمینی  يادگار گرامي امام خميني ( ره) خواهد بود.

* آیین رونمایی کتاب از مرگ تا قیامت 
آیین رونمایی کتاب از مرگ تا قیامت اثر آیت الله نورمفیدی ساعت 17:30 روز پنجشنبه 13 خردادماه 95 در محل تالار اندیشه موسسه فرهنگی میرداماد برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدعلی خمینی یادگار امام راحل حضور خواهد داشت.

کتاب از مرگ تا قیامت مجموعه گفتارهایی از بنیانگذار موسسه فرهنگی میرداماد است که در ماه مبارک رمضان سال های 1382 تا 1385 در مسجد گلشن بیان شده بود.

* مراسم متمرکز ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
این مراسم شامگاه پنجشنبه 13 خرداد در مصلی گرگان و با سخنرانی يادگار گرامي امام راحل، حجت الاسلام سید علی خمینی و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله نورمفیدی برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: