Saturday 27 April 2024| ۰۷: ۰۲ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
زائران از زمان حرکت از مقصد تا هنگامی که به شهرشان بازگردند بیمه می‌شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران برنامه‌های این نهاد را در سالگرد امام راحل(س) تشریح کرد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران برنامه های این نهاد را در بیست و هفتمین سالگرد امام راحل(س) تشریح کرد.

مجتبی عبدلی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار آستان در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل(س) اظهار کرد: اقدام بسیار خوبی که امسال در شهرداری حرم مطهر امام راحل(س) صورت گرفته احداث چادر و اسکان موقت زائرانی است که از استان‌های دور و نزدیک در حرم حاضر می‌شوند.

 معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه بیان کرد: زائران از زمان حرکت از مقصد تا هنگامی که به شهرشان بازگردند بیمه می‌شوند و همچنین برنامه‌ریزی قوی تری نسبت به سال گذشته در ارتباط با راهنمای زائران صورت گرفته و کارکنان بهشت زهرا(س) و کسانی که به زبان عربی و انگلیسی مسلط ‌اند، در این مکان مستقر شده‌اند تا زائران داخلی و خارجی را راهنمایی کنند.
وی تصریح کرد: در این رابطه؛ بسیج شهرداری تهران و سمن‌های مختلف در سه قالب راهنمایی زائران را  انجام می‌دهند. 

عبدلی با اشاره به بحث پذیرایی و همچنین تهیه ی اقلام فرهنگی، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم خدمات بهتری نسبت به سال گذشته به زائران پیر جماران ارائه دهیم.

وی با اشاره به ارتباط خوب شهرداری با ستاد سالگرد ارتحال امام راحل(س) بیان کرد: در این ستاد وظیفه‌ی کمیته‌ی اجرایی و عملیاتی بر عهده‌ی شهرداری تهران است که بخش عمده‌ی فعالیت‌ها در این کمیته شکل می‌گیرد و شهرداری نیز با تمام توان خدمات دهی به زائران و بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد امام راحل (س) را انجام می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: حدود 20 هزار نیروی شهرداری در حوزه‌ی حمل و نقل، اجتماعی، امور مناطق و سازمان‌ها به غیر از نیروهای کارگری که بحث نظافت را انجام می‌دهند که این نیروها نیز حدود 4 هزار نفر هستند، امور مربوط به ارتحال امام راحل(س) را انجام می‌دهند. 

این مقام مسئول تشریح کرد: این اقدامات با عشق و علاقه‌ی پرسنل شهرداری با امام راحل(س) و بیت معظمشان انجام می‌شود و این افراد، هر سال با حضور در صحنه این اقدامات را انجام می‌دهند و کارها بر اساس اعتقاد قلبی صورت می‌پذیرد.

وی همچنین تصریح کرد: جهت بزرگداشت روز 15 خرداد و نیز ادای احترام به شهدای سال 42 به همراه بنیاد شهید و سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه‌ی 15برنامه‌ی مشترکی در محل یادمان شهدای 15 خرداد برگزار خواهد شد.
منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: