Friday 17 May 2024| ۱۱: ۱۸ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
بعد از 50 سال، دقیقا در نیمه خرداد، به کسی که یکی از بارزترین خصلت های او، مبارزه با استکبار است، تهمت و افترا می زنند که اهل دوستی و ارتباط با دشمن بوده است.
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با قرائت بیانیه ای ضمن محکومیت مستند " تماس امام خمینی با آمریکا" که از شبکه BBC همزمان با سالگرد امام (ره) پخش شده بود با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.
به گزارش آستان به نقل از خبرگزاری فارس، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و شصت و پنجمین جلسه شورا با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکومیت مستند " تماس امام خمینی با آمریکا" که از شبکه BBC همزمان با سالگرد امام (ره) پخش شده بود با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.
متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الامام الصادق (علیه السلام): الحمدلله الذی جعل أعدائنا من الحُمَقَی، شکر و سپاس برای خدایی است که دشمنان ما را از احمقان قرار داد.
هر ساله در نیمه خرداد، مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی، سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می دارند و با آرمان های بلند و والای آن سفر کرده، تجدید میثاق می نمایند.
حتی اگر 27 سال از پیوستن روح خدا به خدا بگذرد، غم و اندوه نیمه خرداد فرونمی کاهد. اما نیمه خرداد 95 هجری خورشیدی، علاوه بر غم هجران حضرت امام، باید خباثت های روباه پیر را نیز تحمل کنیم و البته پاسخ دهیم.
رسانه معلوم الحال بی بی سی مدعی شده است: «در یک رشته گزارش در تلویریون، رادیو و وبسایت بخش فارسی، جزئیاتی از تماس‌های آیت‌الله خمینی با دولت‌های کندی و کارتر را منتشر می‌کند؛ تماس‌هایی که در آن آیت‌الله خمینی وعده داده بود که منافع آمریکا به خطر نخواهد افتاد.»
بعد از 50 سال، دقیقا در نیمه خرداد، به کسی که یکی از بارزترین خصلت های او، مبارزه با استکبار است، تهمت و افترا می زنند که اهل دوستی و ارتباط با دشمن بوده است. الحق و الانصاف این کلام که:
«الغَریقُ یَتَشَبَّثُ بِکُلِّ حَشیش، غرقه بر هر گیاه خشک چنگ زند»، مناسب حال و اوضاع این رسانه به اصطلاح، حرفه ای است.
وقاحت و دروغگویی چقدر از حد گذشته که خارج نشین ها هم این گزارش را تکذیب می کنند.
خلف صالح حضرت امام روح الله در بیانات روز 14 خرداد نیز به این قضیه اشاره نمودند:
«انگلیسِ واقعاً خبیث؛ هم در گذشته، از دوران اوایل رژیم طاغوت تا دوران انقلاب، [هم‌] بعد از دوران شروع انقلاب و پیروزی انقلاب تا امروز، همواره انگلیس با ما دشمنی کرده است؛ حالا هم به‌مناسبت سالگرد امام، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس علیه امام، به‌اصطلاح سند منتشر می کند؛ سند منتشر می کند علیه امام بزرگوار، امام پاکیزه و مطهّر! سند را از کجا آورده‌اند؟ از مدارک آمریکایی! خب، آمریکایی که هواپیمای مسافری را با قریب سیصد نفر سرنگون می کند، از جعل سند ابائی دارد؟ دشمنیِ انگلیس‌ها این‌جوری است»
ما اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ضمن محکومیت این عمل خصمانه، خشم و انزجار خود را از دشمنان ایران اسلامی اعلام می‌داریم و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد می‌کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: