Sunday 19 May 2024| ۰۹: ۵۵ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲
تحلیلگر مسائل سياسي در گفت و گو با آستان:
فکر می کنم اصلاح طلبان تعمدا موضوع نامزدی ایشان را پررنگ می کنند چراکه با دو قطبی کردن فضای سیاسی کشور به دنبال منافع جناحی خودشان هستند.
احمدی نژاد تمایل دارد دوباره رییس جمهور شود/بعید است احمدی نژاد مورد تایید اصولگرایان قرار گیرد

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اتمام دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد را نباید به منزله کناره گیری او از صحنه سیاست تلقی کرد. 

ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار آستان افزود:همانطور که آقایان هاشمی ،خاتمی و حتی روحانی پایان حضورشان در دولت به معنای حذف از سیاست نبوده و نخواهد بود .

وی با تاکید براین مطلب که ممکن است سفرهای استانی احمدی نژاد طبیعی باشد ،اظهار داشت:او حتی می تواند از این سفرها اهداف انتخاباتی داشته باشد چراکه احمدی نژاد همچون روسای جمهور قبل قطعا تمایل دارد دوباره رییس جمهور شود .

این تحلیلگر اصولگرا درباره تایید صلاحیت رییس دولت دهم ،تاکید کرد:بررسی صلاحیت ها در اختیار شورای نگهبان است البته قرائنی وجود دارد دال براینکه ممکن است احمدی نژاد تایید صلاحیت نشود و شورای نگهبان برای اینکار دلیل کافی دارد .

ایمانی بر عدم تمایل اصولگرایان به بازگشت احمدی نژاد به صحنه قدرت اشاره کرد و گفت:بعید است با فرض اینکه او تایید صلاحیت هم شود مورد حمایت اصولگرایان قرار گیرد درواقع چنین حمایتی به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت.

این چهره نزدیک به تفکر اصولگرایی درباره پرداختن به کاندیداتوری احمدی نژاد از سوی اصلاح طلبان، اظهار داشت:من فکر می کنم اصلاح طلبان تعمدا موضوع نامزدی ایشان را پررنگ می کنند چراکه با دو قطبی کردن فضای سیاسی کشور به دنبال منافع جناحی خودشان هستند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: