Friday 17 May 2024| ۱۱: ۴۹ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
عبدالعلی علی عسکری افزود: این سازمان همکاری با کمیسیون‌های مجلس در راستای گردش دانش و اطلاعات را به عنوان مقدمه‌ ای برای قانونگذاری مدنظر قرار خواهد داد.
رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس رسانه ملی تاکیدکرد: از صدا و سیما انتظار می‌رود به گونه‌ای عمل کند که همه اقشار جامعه مخاطب صداوسیما باشند.
به گزارش آستان به نقل ازخانه ملت، علی لاریجانی عصرامروز در دیدار عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: اطلاع رسانی از مجلس شورای اسلامی و تبیین قوانین و مصوبات مجلس برای مردم را از مأموریت های رسانه ملی می‌دانیم.
وی اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی برای کمک به سازمان صدا وسیما به منظور رفع تنگناهایی که با آن مواجه است، اعلام آمادگی می کند؛ این امر می‌تواند صدا و سیما را در راستای نقش آفرینی بهتر به عنوان رسانه ملی، یاری کند.
لاریجانی تاکیدکرد: آنچه از صدا و سیما انتظار می‌رود طرح‌ها و برنامه‌های نو و متنوع است و باید به گونه‌ای عمل کنند که همه اقشار جامعه مخاطب صدا و سیما باشند.
رئیس قوه مقننه ادامه داد: جامعه ایران، جامعه متکثری است لذا باید به همه جهات جامعه توجه شود؛ به خصوص برای نسل جوان که مهم‌ترین مخاطبان هستند، باید برنامه‌های جذاب تهیه شود.

تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس، از جمله اولویت های رسانه ملی در حوزه مجلس

رییس سازمان صدا وسیما نیزدراین جلسه گفت: تعامل وهمکاری با نمایندگان و استفاده از دیدگاه‌ها و توانمندی‌های فکری و اندیشه‌ای آنان در برنامه‌های رسانه‌ای به منظور تبیین مسائل کشور، از جمله اولویت های رسانه ملی در حوزه مجلس است.
عبدالعلی علی عسکری افزود: این سازمان همکاری با کمیسیون‌های مجلس در راستای گردش دانش و اطلاعات را به عنوان مقدمه‌ ای برای قانونگذاری مدنظر قرار خواهد داد.
به گفته وی، انعکاس دیدگاه های نخبگان از موضوعات مورد تاکید رسانه ملی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: