Friday 29 March 2024| ۰۱: ۱۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
با انتخاب آن، پیام مورد نظر شما بالای محل نوشتن ظاهر می‌شود. اگر این قابلیت برای شما امکان‌پذیر نبود، در روزهای آینده اپلیکیشن خود را به‌روز کنید و آنگاه این قابلیت برای شما فراهم خواهد شد.
به گزارش آستان، واتس‌اپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که کاربران می‌توانند برای پاسخ به مخاطبان خود، پیام‌های آنها را نقل قول کنند؛ قابلیتی که در تلگرام با عنوان ریپلای (پاسخ) پیش از این‌ها وجود داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، واتس‌اپ حالا این قابلیت را دارد که وقتی می‌خواهید به پیامی پاسخ دهید، آن را نقل کند و برای گروه‌های گفت‌و‌گوی دوستانه و خانوادگی مفید به نظر می‌رسد.

البته این مشکل وجود دارد که مشخص نیست آیا همه افراد در حال حاضر به این قابلیت دسترسی داشته باشند. این ویژگی ابتدا به صورت آزمایشی برای نسخه بتای (v.2.16.118) اپلیکیشن‌های اندوریدی فراهم شد. هرچند قابلیت نقل پیام‌ها برای نسخه کنونی (v. 2.16.6)  واتس‌اپ در اندروید و iOS پیش از آپدیت کردن آنها هم فراهم بود.

همچنین باید توجه داشت که آپدیت جدید هنوز در آیتونز و گوگل‌پلی قرار نگرفته است. این اپلیکیشن تحت مالکیت فیس‌بوک، تقریبا راه‌اندازی این قابلیت برای عموم را آغاز کرده است، بنابراین ممکن است شما هم‌اکنون هم بتوانید از آن استفاده کنید.

برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید، کافی است برای چند ثانیه پیامی که می‌خواهید به آن پاسخ دهید را نگه دارید تا نوار بالای اپلیکیشن ظاهر شود. کنار ستاره، سطل زباله، کپی و ارسال، گزینه جدیدی وجود دارد که شبیه به فلشی است که عموما مرتبط با پاسخ (ریپلای) است.

با انتخاب آن، پیام مورد نظر شما بالای محل نوشتن ظاهر می‌شود. اگر این قابلیت برای شما امکان‌پذیر نبود، در روزهای آینده اپلیکیشن خود را به‌روز کنید و آنگاه این قابلیت برای شما فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن تلگرام که در حال حاضر در ایران به اولین و پرمصرف‌ترین پیام‌رسان تبدیل شده است، در نسخه‌های ابتدایی خود این قابلیت را اضافه کرده بود. باید دید آیا واتس‌اپ در نسخه‌های بعدی خود از دیگر ویژگی‌های تلگرام که این اپلیکیشن را محبوب بسیاری از افراد کرده است، استفاده می‌کند یا خیر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین