Thursday 28 March 2024| ۱۳: ۱۶ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
سردار اشتری با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری بر پیگیری جدی دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و همت مضاعف در رفع آنها تأکید کرد .
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید برایجاد امنیت سرمایه گذاری در هر نقطه از کشور توسط نیروی انتظامی گفت: امروز ناجا آمادگی تامین امنیت سرمایه گذاری درهرجای کشور و با هر ظرفیتی را دارد.

به گزارش آستان به نقل از ایلنا، سردار "حسین اشتری" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: برگزاری مراسم هایی تحت عنوان تودیع، تکریم و معارفه، باعث شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت مأموریت ها می‌شود.

وی ادامه داد: در نیروی انتظامی با جابجا شدن فرماندهان مأموریت ها تغییر نمی کند چرا که سیاست ها و برنامه ها از قبل مشخص شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر فرمانده که کارش در مسئولیت فرماندهی به پایان می رسد فرمانده جدید باید ادامه دهنده همان مسیرقبلی با شتاب بیشتری باشد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به تنوع، گستردگی و اثربخشی که در سراسر کشور دارد در ارتقاء نظم و آرامش وظیفه مهمی عهده دار است .

پیگیری جدی دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی

سردار اشتری با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری بر پیگیری جدی دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی و همت مضاعف در رفع آنها تأکید کرد .

فرمانده ناجا تصریح کرد: وظیفه حفظ و ارتقاء نظم ، امنیت و آرامش برعهده نیروی انتظامی است .

وی با اشاره به فرمایش دیگر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سران قوا، مردم و مسئولان باید به ناجا کمک کنند گفت: بحمدالله امروز خدمات رسانی نیروی انتظامی به مردم، بی بدیل است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: البته امنیت مثال زدنی کشور مرهون هدایت های داعیانه مقام معظم رهبری ، حضور مردم در صحنه، اتحاد بین مردم و مسئولان و تلاش دستگاه های متولی امنیت و به برکت خون شهدا است .

پیشگامی و پیشتازی ناجا در مقابله با ورود کالای قاچاق به کشور

وی در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع اقدامات پلیس در راستای شعار سال مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: امروز ناجا در عرصه مقابله با ورود قاچاق به کشور و مبارزه با مواد مخدر پیش‌تاز است .

سردار اشتری خاطر نشان کرد: ما در نیروی انتظامی شعار سال را تببین و وظایف رده ها را در دو حوزه داخل و خارج سازمان تقسیم بندی کرده ایم ، ابتدا بایستی در سازمان اقتصاد مقاومتی را با استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات، رعایت کرده و اگر ظرفیت و توانی نیز داریم برای تولید استفاده نمائیم .

فرمانده انتظامی گفت: در حوزه برون سازمانی، مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز را در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار داریم .

این مقام ارشد انتظامی با تأکید برایجاد امنیت سرمایه گذاری در هر نقطه از کشور توسط نیروی انتظامی گفت: امروز ناجا آمادگی تامین امنیت سرمایه گذاری درهرجای کشور و با هر ظرفیتی را دارد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تقدیر از نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت در مراسم های 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ناجا آماده برقراری امنیت در اقصی نقاط کشورمانند گذشته و با انگیزه و آمادگی بیشتر است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور از مأموریت اربعین و حفاظت از مرزهای استان به عنوان دو مأموریت اصلی در این استان نام برد و گفت: اولویت اول نیروی انتظامی در سال جاری موضوع اربعین است.

لزوم تقویت مرزهای استان برای ممانعت از هرگونه نفوذ

وی ادامه داد: حفاظت از مرزهای استان موضوعی دیگر است که باید در اولویت برنامه های مرزبانی قرار گیرد و باید به گونه ای عمل شود که نفوذی از طرف دشمن در مرزهای کشور بوجود نیاید.

سردار اشتری با اشاره به اینکه مأموریت اربعین برای جمهوری اسلامی ایران یک افتخار است ، گفت: مرز مهران در بین سه مرز شلمچه ، چزابه و مهران پر ترددترین مرز کشور برای زائران عتبات عالیات است .

حفظ و ارتقاء امنیت، آرامش و نظم از وظایف مهم نیروی انتظامی

وی با تأکید مجدد بر حفظ آمادگی نیروی انتظامی در استان برای مأموریت اربعین گفت: سربلندی در انجام این مأموریت نیازمند برنامه ریزی دقیق است که بایستی از امروز انجام شود .

در این مراسم از خدمات و تلاش های ارزنده سردار «علی دولتی» فرمانده سابق انتظامی استان ایلام تجلیل و سردار «نورعلی یاری» به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی در استان ایلام معرفی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین