Monday 20 May 2024| ۲۰: ۲۶ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
بیمه سلامت در دو محور نظام سلامت و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند و در نظام سلامت بیشتر به تامین منابع مالی توجه می‌شود.
معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای کشور گفت: فقر درمان از اساسی‌ترین مشکلاتی است که بیمه سلامت برای آن برنامه‌ریزی و به جدیت حل این مهم را پیگیری می‌کند.

به گزارش آستان، بهمن بزرگر در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان، با اشاره به اینکه نیرو انسانی، اساسی‌ترین پتانسیل‌های یک دستگاه اجرایی هستند، افزود: بیمه سلامت در دو محور نظام سلامت و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند و در نظام سلامت بیشتر به تامین منابع مالی توجه می‌شود.

وی با اشاره به این مهم که در رفاه اجتماعی کاهش فقر از اولویت‌ها است، افزود: در محوریت رفاه اجتماعی همیشه این نگرش وجود دارد که فقرهایی همچون نبود مسکن، تغذیه، مباحث مالی وجود دارد و باید این نوع فقرها در سیاست‌های رفاه اجتماعی حل شود.

معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای کشور در ادامه به تغییر در نگرش بیمه‌ای اشاره و اظهار کرد: در نظام سلامت نقش مردم کمتر دیده می‌شود و در رابطه با شفاف سازی و آگاه سازی متاسفانه مردم را دخیل نکرده‌ایم که این مسئله باید تغییر کند.

برزگر با اشاره به اینکه مدیر کل جدید بیمه سلامت باید تعامل خاصی با مجموعه علوم‌پزشکی استان داشته باشند، یادآور شد: فضای عمومی که در این اداره امروز شاهد هستیم نشانه رفاقت کارمندان در بین یکدیگر و رضایت از خدمات جلال سعیدپور است.

وی خاطرنشان کرد: فضای شاد در یک اداره راندمان کار را بالا می‌برد و مدیرکل باید با تمامی دستگاه‌های اجرا استان همکاری لازم را داشته باشد تا مسیر رشد این حوزه در سطح استان رقم بخورد.

منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین