Sunday 19 May 2024| ۱۰: ۱۶ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
یک فعال سیاسی در گفت و گو با آستان مطرح کرد؛
محمدرضا باهنر در کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده امکان حمایت اصول‌گرایان از حسن روحانی محتمل است و در روزهای اخیر مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بر این مسئله تأکیدی مجدد کرد.
نظر اصولگرایان سنتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده

محمد جواد حق‌شناس در اظهاراتي درباره شرايط جبهه اصولگرايي گفت: اصول‌گرایان سنتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده اظهار نظر جدیدی از خود بروز داده‌اند.

حق شناس در گفت و گو با خبرنگار آستان افزود:محمدرضا باهنر در هفته گذشته این سخن را در کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده امکان حمایت اصول‌گرایان از حسن روحانی محتمل است و در روزهای اخیر مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بر این مسئله تأکیدی مجدد کرد.

وی ادامه داد:این دو چهره شناخته شده اصول‌گرایان سنتی در بیانی واحد به این ماجرا پرداختند که نشان از تحولی جدید در نظام تصمیم‌گیری اصول‌گرایان دارد. 

اين چهره اصلاح طلب بیان کرد: به نظر می‌رسد جریان اصول‌گرایی در دهه گذشته نتوانسته است که به لحاظ اندیشه سازماندهی و حرکت در چارچوب منافع ملی و اقناع حامیان خود در مسیری مناسب و درست حرکت کند و در این مدت هم با ازدست‌دادن چهره‌های شناخته شده و کاریزماتیک خود همچون حبیب‌الله عسگراولادی و مهدوی‌کنی سازمان خود را ضعیف‌تر به دوره بعد منتقل کردند.

حق شناس تاکید کرد: از یک سو با ساختار‌شکنی و تهدیدات افراطیون حلقه احمدی‌نژاد و احزاب نوساخته چون ایثارگران و ره‌پویان بر طبل افراط‌گرایی کوبیدند و از سویی دیگر با تداوم انفعال در احزاب سنتی‌ای چون مؤتلفه و جامعه روحانیت مبارز نتوانستند که به تجدید ساختار خود متناسب با نیازهای روز بپردازند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: