Saturday 27 April 2024| ۰۶: ۰۳ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
از ساعاتی پیش عملیات پر کردن حفره ایجاد شده بر اثر انفجار روز گذشته در منطقه شهران آغاز شده است. امیدواریم تا بعدازظهر امروز این گودال را به طور کامل پر کنیم تا منطقه به حالت عادی باز گردد.
مدیر عامل شرکت مترو تهران از آغاز عملیات پر کردن گودال حادثه انفجار شهران خبر داد.


به گزارش آستان،درویش گفت: از ساعاتی پیش عملیات پر کردن حفره ایجاد شده بر اثر انفجار روز گذشته در منطقه شهران آغاز شده است. امیدواریم تا بعدازظهر امروز این گودال را به طور کامل پر کنیم تا منطقه به حالت عادی باز گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مفقودین احتمالی این حادثه پیدا شده‌اند یا خیر؟ گفت: در این حادثه یک نفر مفقود شده که تا لحظه انتشار این خبر هنوز پیدا نشده است.

برخی از حاضرین در صحنه خود را اقوام فرد مفقود شده در تونل مترو معرفی کردند و گفتند که فرد مفقود شده در هنگام انفجار در تونل مترو مشغول کار بوده و در این حادثه و در تونلی که از لوله گاز منفجر شده حدود 25 متر فاصله دارد، گرفتار شده است.

در حال حاضر نیز مترو تهران مشغول پر کردن گودال است و قول داده که عملیات جستجو را از زیر زمین ادامه دهد.

همچنین، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌‌وگو با ایسنا با تایید خبر مفقود شدن یک نفر در زیر محل انفجار منطقه شهران گفت: تا این لحظه مفقود شدن یک فرد قطعی شده، اما خبر مفقودی افراد بیشتر تایید نمی‌شود.

وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: با پایان گرفتن عملیات پر کردن گودال و بررسی کارشناسانه می‌توان در خصوص علت این حادثه اظهار نظر دقیق و قطعی انجام داد.

 
مديرعامل مترو تهران با اشاره به اينكه در انفجار شهران به تونل مترو آسيب وارد شده است گفت: برخي اظهار نظرها درخصوص اينكه علت اين حادثه حفاري غير اصولي مترو بوده، نادرست و غير كارشناسانه است لذا بايد تا زمان برسي دقيق و كارشناسانه، صبر كرد.

وي افزود: مترو از نخستين دستگاه‌هاي حاضر در محل حادثه بود و تا اخرين لحظه پايان عمليات جستجو راننده بيل مكانيكي مفقود شده در تونل مترو، در محل خدمت رساني خواهد كرد.

منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: