Monday 20 May 2024| ۱۵: ۱۶ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
در اين عمليات ها تعداد زيادي سلاح سرد از متهمان و مخفيگاه آنها کشف و ضبط شده است.
سرتيپ پاسدار حسين ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ، در گفتگويي خبري ضمن اشاره به عملکرد مثبت پليس پايتخت در از ابتدای سالجاری تاکنون در بحث دستگيري مخلان نظم و امنيت عمومي در سطح شهر تهران، گفت: در اين عمليات ها طي ماه هاي فروردين ، ارديبهشت و خردادماه صورت گرفت 167 نفر از اراذل و اوباش و 421 مزاحم نوامیس دستگیر شده اند.

به گزارش آستان،این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت: پليس امنيت عمومي پايتخت با همکاري يگان امداد و پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن اجراي يک مرحله طرح اراذل و 10 مرحله طرح امنيت و آرامش موفق به دستگيري متهمان در اين زمينه شده است. 

وي افزود:" با توجه به اينکه برخورد با مخلان نظم عمومي و مزاحمان نواميس، از دغدغه هاي اصلي شهروندان تهراني است، تيم هاي عملياتي پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، طي اين مدت با شناسايي مناطق آلوده و پاتوق هاي اراذل و اوباش موفق شدند طي اجراي 10 مرحله از طرح امنيت و آرامش، 167 شرور سطح 1، 2 و سه و همچنين 421 مزاحم نواميس شهروندان و لمپن خیابانی را دستگیر کنند. 

سردار ساجدي نيا، با اشاره به اينکه اين مرحله از طرح ها موجبات رضايت شهروندان را فراهم آورده و بازخوردهاي آن از سوي پليس بررسي شده است، گفت:" طي هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان دستگير شده در اين عمليات ها پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شدند تا به جرايم آنها رسيدگي شود. 

وي تصريح کرد:" در اين عمليات ها تعداد زيادي سلاح سرد از متهمان و مخفيگاه آنها کشف و ضبط شده است. 

فرمانده انتظامي تهران بزرگ، در پايان، ضمن تشکر از همکاري مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پليس پايتخت، گفت:" شهروندان مي توانند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مسائل و مشکلات انتظامی خود را مطرح و یا با مراجعه به نزديکترين مرکز انتظامي پليس پايتخت، شکايات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسيدگي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین