Friday 26 April 2024| ۰۰: ۴۴ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور زمانی که سر کار آمدند گفتند که خزانه خالی است ولی این چه خزانه خالی است که صدها و ده‌ها میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از پرداخت‌های خارج از عرف حقوق در کشور گفت: پرداخت حقوق‌های ده‌ها میلیونی اجحاف در حق دیگران است و این نحوه اداره کشور بدبینی به نظام ایجاد می‌کند.

به گزارش آستان، آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پرداخت‌های میلیونی حقوق در کشور اظهار داشت: حقوق‌های این‌چنینی مبنای حقی ندارد، بلکه بر اساس تبعیض و اجحاف بنا گذاشته شده و کاملاً خلاف آموزه‌های دینی و اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع) فرموده‌اند کسانی را به‌کار بگیرید که گذشته آنها خوبی، حسن و سوابق خوب باشد، اما متأسفانه آقایان افرادی را به کار دعوت کرده‌اند که سوابق آنها را در نظر نگرفته و راحت پول‌های چند ده‌میلیونی را با عناوین مختلف حقوق، مزایا، اضافه‌کاری و غیره به آنها داده‌اند.

وی دریافت حقوق‌های چند ده‌میلیونی را خلاف یادگار امام خمینی(ره) که ساده‌زیستی و رعایت بیت‌المال بود، عنوان کرد و گفت: پرداخت این‌گونه حقوق‌ها و پول‌ها از بیت‌المال خلاف شرع اسلام است و کسانی که این کارها را توسعه می‌دهند دقیقاً خلاف خط امام و رهبری حرکت می‌کنند.

اسلامی با توجه به تأکیدات و ارشادات مقام معظم رهبری افزود: واقعاً خجالت‌آور و سبب شرمندگی است که خلاف توده مردم کسانی در حال چپاول هستند و خلاف روال جاری مردم زندگی خود را می‌چرخانند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور زمانی که سر کار آمدند گفتند که خزانه خالی است ولی این چه خزانه خالی است که صدها و ده‌ها میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آقای روحانی باید نظارت بیشتری بر زیردست‌ها و کارگزاران دولتی داشته باشد و اگر خزانه خالی است اینها هم بر اساس آن زندگی کنند نه اینکه این نورچشمی‌ها چنین دریافتی‌هایی داشته باشند.

وی ابراز کرد: اینها تنها بخشی از افرادی هستند که فیش حقوقی آنها مشخص شده و معلوم نیست چندنفر یا چندهزار نفر در این شرایط قرار دارند.

اسلامی عنوان کرد: این نحوه اداره کشور بدبینی به نظام ایجاد می‌کند و سبب ایجاد فاصله بین نظام و توده مردم می‌شود و مشکلاتی که در این مسیر به وجود می‌آید بر گردن کسی است که این‌گونه صحنه‌ها را ایجاد می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: