Friday 10 May 2024| ۱۶: ۳۵ - جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
ریس کمیته ربوکاپ ایران خبر داد:
تیم های دانشگاه آزاد قزوین،دانشگاه امیرکبیر،باسط پژوه،دبیرستان فرززانگان تهران باکسب امتیازات لازم به مرحله بعدی مسابقات جهانی ربوکاپ آلمان 2016صعود کردند.
 تیم های دانشگاه آزاد قزوین،دانشگاه امیرکبیر،باسط پژوه،دبیرستان فرززانگان تهران  باکسب امتیازات لازم به مرحله بعدی مسابقات جهانی ربوکاپ آلمان 2016صعود کردند.

به گزارش آستان به نقل از ستاد اطلاع رسانی مسابقات بین المللی ربوکاپ 2016 آلمان،رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران گفت:در رقابت های جهانی لیگ امدادگر واقعی تیمMRL  دانشگاه آزاد قزوین با کسب بیشترین امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد.

دکتر موسی خانی رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران ادامه داد:در این مرحله تیم لیگ امدادگرواقعی دانشگاه آزاد قزوین می بایست با تیم هایی از کشورهای تایلند،هلند،آمریکا و اتریش به رقابت بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به حضور دانشگاه امیرکبیر در لیگ انسان نما( سایز نوجوان) گفت:این دانشگاه با کسب امتیازات لازم در دور اول مسابقات می بایست با تیم هایی از کشورهای  آلمان،تایوان وبرزیل به رقابت بپردازد.

رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در ادامه به تیم های ایرانی که به دور بعد صعود کردند اشاره کرد و گفت : در لیگ امدادگرمجازی ، تیم های دانشگاه آزاد قزوین،دانشگاه امیرکبیر و دبیرستان رسالت با کسب امتیازات لازم به دور بعد صعود کردند و می بایست دراین  دور با تیم هایی از ترکیه،ژاپن و هلند به رقابت بپردازند.

دکتر موسی خانی همچنین خبر داد:در لیگ انسان نما(سایز کوچک)تیم MRLدانشگاه آزاد قزوین با غلبه بر تیم هایی از فرانسه و ژاپن به مرحله بعد صعود کرد.از این رو ، این تیم در ادامه رقابت خود باید با تیم هایی از کشورهای فرانسه،اتریش،آلمان و انگلیس روبرو شود.

دکتر موسی خانی با اشاره به حضورتیم های باسط پژوه و ایلچی تبدیزدر لیگ ربات انسان نما(سایز بزرگسال) افزود: دراین لیگ شاهد حضور 2تیم ایرانی هستیم که تیم  باسط پژوه با غلبه بر تیم تایوانی به دیدار تیمی از آلمان خواهد رفت و تیم دانشگاه آزاد ایلچی با کسب تساوی مقابل تیمی ازکره جنوبی به دیدار تیمی از چین می رود.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران گفت:  در لیگ شبیه ساز عامل تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در روز نخست با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و تیم هایی از دبیرستان فرزانگان و چین نیز، این تیم را تعقیب می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین