Sunday 19 May 2024| ۰۲: ۵۵ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
گفت و گوی یک فعال سیاسی با آستان:
باید بیش از هر چیز برای آگاهی بخشی و سازماندهی غیر تشکیلاتی مردم جهت پیشگیری از بازگشت نگرش احمدی نژادی به کشور تلاش کنیم.
احمدی نژاد را برای رقابت با روحانی وارد میدان می کنند

نماینده مجلس ششم با اشاره به احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد و جریان حامی او در انتخابات سال آینده گفت: با وجود لطماتی که احمدی نژاد به کشور وارد کرده تایید صلاحیتش امری بعید است، اما ممکن است برای رقابت با روحانی، احمدی نژاد را وارد میدان رقابت کنند.

داوود سلیمانی فعال سیاسی به احتمال حضور جریان حامی دولت احمدی‌نژاد در دوره هشت ساله ریاست جمهوری و شخص احمدی‌نژاد در انتخابات سال آینده در گفت و گو با خبرنگار آستان اشاره و تصریح کرد: چندان بعید نیست احمدی‌نژاد مجدداً هوس برگشت به قدرت داشته باشد .

وی افزود:چون به هرحال احمدی نژاد نماینده یک نوع تفکری است که خود را انقلابی، مصِر و پایدار بر مواضع گذشته می داند .

نماینده مجلس ششم تاکید کرد: متاسفانه این تفکر در برخی شهر‌ها و روستا‌ها طرفدارانی دارد که نباید به راحتی آن را نادیده گرفت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه احمدی‌نژاد حمایت برخی گروه‌های تندرو نظیر جریان پایداری را نیز دارد، گفت: علاوه بر آن بخش‌هایی از حاکمیت در نقد عملکرد دولت احمدی نژاد، نه تنها عملی انجام نداده‌اند، بلکه تصریحا یا تلویحا از او حمایت کرده و می‌کنند.

سلیمانی با بیان اینکه می‌توان از احمدی‌نژاد یک رقیب جدی ساخت و به میدان آورد، عنوان داشت: باید بیش از هر چیز برای آگاهی بخشی و سازماندهی غیر تشکیلاتی مردم جهت پیشگیری از بازگشت نگرش احمدی نژادی به کشور تلاش کنیم.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: