Saturday 11 May 2024| ۱۹: ۱۲ - شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
آدام جِیکوف با بیان این مطلب، گفت: در قوانین جدید ما زمین مسابقه را به 20 بخش متفاوت تقسیم کرده ایم تا ربات ها را به روش های مختلف آزمایش کنیم.
ستایش عملکرد تیم های ایرانی توسط سرپرست لیگ ربات های امدادگر فدراسیون جهانی ربوکاپ

سرپرست لیگ ربات های امدادگر واقعی فدراسیون جهانی ربوکاپ با اشاره به تغییرات عمده در برگزاری این لیگ در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان نسبت به گذشته، در خصوص قوانین و روش جدید برگزاری این لیگ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آستان به نقل از ستاد اطلاع رسانی مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان، آدام جِیکوف با بیان این مطلب، گفت: در قوانین جدید ما زمین مسابقه را به 20 بخش متفاوت تقسیم کرده ایم تا ربات ها را به روش های مختلف آزمایش کنیم.

وی افزود: در هر بخش ربات ها باید بهترین توانمندی های خود را که در واقع مربوط به همان بخش است به نمایش بگذارند. تیم ها می توانند در مدت 3 روز رقابت، 10، 15 و یا هر 20 بخش ممکن را انجام داده و امتیازات لازم را جمع آوری کنند تا در نهایت تیم های صعود کننده به فینال مشخص شوند.

سرپرست لیگ ربات های امدادگر واقعی فدراسیون جهانی ربوکاپ با ابراز ناراحتی از عدم صدور روادید برای برخی از تیم های ایرانی به منظور شرکت در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان، افزود: 3 تیم ایرانی برای حضور در این رقابت ها پذیرش شدند که متاسفانه 2 تیم به دلیل عدم صدور روادید موفق به شرکت در این مسابقات نشدند و این بسیار ناراحت کننده است.

جِیکوف ادامه داد: هر سال تیم های ایرانی خوب و زیادی در این لیگ حضور داشتند و حتی ما سابقه ی شرکت 5 تیم از ایران را در گذشته داشته ایم که این تیم ها به دلیل عملکردشان در مسابقات بین المللی آزاد ایران، مجوز شرکت در مسابقات جهانی را کسب می کردند؛ اما متاسفانه در حال حاضر تنها تیم ایرانی که در مسابقات امسال حضور دارد، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است که مانند بیشتر تیم های ایرانی، تیم بسیار خوبی بوده و عملکرد فوق العاده ای هم داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که شایسته ترین تیم به مقام قهرمانی این لیگ دست یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین