Tuesday 21 May 2024| ۰۶: ۴۶ - سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
نایب رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و در بهار دلها، همراه با قرآن و در کنار مرقد عالِمی که احیاگر قرآن است، اینها همه از برکاتی است که سبب شده این جمع گرد هم آیند.
صبح امروز مرتضی طلایی، نایب رییس شورای شهر تهران با حضور در مرقد مطهر امام راحل(س) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی  تجدید میثاق کرد و با حضور در محفل انس با قرآن کریم که هر روز صبح در ایام ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام راحل(س) برگزار می‌شود، به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.
 
طلایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در خصوص کیفیت برگزاری محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر امام راحل(س) اظهار کرد: خوشبختانه محفل باشکوهی در حرم مطهر پیر جماران برپا شد و شرکت کنندگان در محفل انس با قرآن در صف‌های مرتب به استماع قرآن می‌پردازند.
 
نایب رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و در بهار دلها، همراه با قرآن و در کنار مرقد عالِمی  که احیاگر قرآن است، اینها همه از برکاتی است که سبب شده این جمع گرد هم آیند.
 
طلایی ادامه داد: به واسطه ی ویژگی‌های منحصر به فردی که در این محفل انس با قرآن در جوار مرقد مطهر امام راحل(س) و در ماه رمضان حاکم است، جمعی از خدمتگزاران گمنام اما تلاشگر شهرداری که وجودشان نعمتی برای مردم و نبود آنها امر غیر قابل جبرانی است، باعث به وجود آمدن این مجلس استثنایی قرآنی شده‌اند.
 
این مقام مسئول ضمن تشکر از بانیان برگزاری این مراسم تصریح کرد: امیدواریم از این دست برنامه‌ها، به عنوان یک جریان جاری و ادامه دار در طول سال نیز شاهد برگزاری محفل در مرقد امام بزرگوار باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین