Wednesday 26 June 2024| ۰۷: ۵۳ - چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
یک فعال سیاسی در آستان مطرح كرد:
در اين چند سال اخير، احمدي نژاد طبيعتا تمام فکر و ذکرش بازگشت مجدد به عرصه قدرت بوده و هيچگاه از اين انديشه فاصله نگرفته است، به خصوص با توجه به حجم عظيمي‌ از قدرت مالي که در آن 8 سال تيم شان جمع کردند.
یک فعال سیاسی با اشاره به فضای انتخاباتی جریان اصولگرایی گفت: طيف گسترده‌اي از عقلاي اصولگرا به رهبري مثلث ناطق، لاريجاني و باهنر از روحاني در انتخابات رياست جمهوري حمايت خواهند کرد و به همین دلیل تحلیل هایی که رای به رقابت آنها با روحانی در انتخابات 96 مطرح می شود را باید واهی دانست.

محمد جواد حق شناس همچنین در رابطه با احتمال بازگشت احمدي‌نژاد به عرصه سياسي در گفت و گو با خبرنگار آستان اظهار داشت: اين جزو حقوق احمدي‌نژاد است که بتواند مجددا در عرصه سياست حضور پيدا کند، البته وي اگر نيايد ما تعجب مي‌کنيم.

وی افزود: احمدي‌نژاد در يک برهه مجبور شد از عرصه سياست به خاطر پايان دوره رياست‌ جمهوري‌اش کنار بکشد. او در اواخر دولت خود به دنبال اجرايي کردن مدل مدودف - پوتين در ايران بود، ولي گزينه‌اي که ايشان روي آن دست گذاشته بود، مشايي بود که حساسيت بالايي نسبت به او وجود داشت و نهايتا تاييد صلاحيت نشد.

 حق شناس در پایان صحبت هایش گفت: در اين چند سال اخير، احمدي نژاد طبيعتا تمام فکر و ذکرش بازگشت مجدد به عرصه قدرت بوده و هيچگاه از اين انديشه فاصله نگرفته است، به خصوص با توجه به حجم عظيمي‌ از قدرت مالي که در آن 8 سال تيم شان جمع کردند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین