Sunday 28 April 2024| ۰۸: ۳۷ - يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
امروزه سازمان ها و شرکت هاي مختلف براي معرفي محصولات خود تبليغات گسترده اي در فضاي سايبري به راه انداخته اند، و روزبه روز بر تعداد روش هاي ارسال تبليغات و جذب مشتريان افزوده مي شود
رئيس پليس فتا ایلام در خصوص ارسال لينک هاي آلوده پيامکي هشدار داد. 

به گزارش آستان،سرگرد "علي  عباسي کساني" گفت : امروزه  سازمان ها و شرکت هاي مختلف براي معرفي محصولات خود  تبليغات گسترده اي در فضاي سايبري به راه انداخته اند، و روزبه روز بر تعداد روش هاي ارسال  تبليغات و جذب مشتريان افزوده مي شود. 

وي افزود: افرادي وجود دارند که با استفاده از شگرد هاي  جديد  سعي در سرقت اطلاعات کاربران دارند.

 رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان ايلام تصريح کرد:اين افراد ابتدا با  تبليغات جعلي گسترده و  ارسال لينک هاي آلوده   از طريق پيامک و شبکه هاي اجتماعي تحت عناوين با کليک بر روي  لينک مورد نظر  نرم افزار ما را دانلود و از خدمات  آن بهره مند شويد اقدام به نصب بدافزار بر روي سيستم قرباني مي کنند.

وي يادآور شد: پس از نصب بدافزارها توسط کاربر، فرد هکر  مي تواند با استفاده از اطلاعات سرقت شده حساب بانکي قرباني ها را خالي و يا در مواردي نسبت به اخاذي اقدام کنند.

 اين مقام  انتظامي  با توصيه به شهروندان و کاربران  فضاي سايبر افزود که هرگز به پيامک هاي ناشناس و  تبليغاتي  اعتماد ننموده و  به هنگام نصب  نرم افزار مختلف بر روي  گوشي خود حتما انتي ويروس خود را به روز نمايند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: