Sunday 05 May 2024| ۱۵: ۱۴ - يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در پی این اقدام تروریستی، دکتر نیک‌عزم از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم با اعلام خبر حمله تروریستی «پژاک» به خودروی نماینده دالاهو و اسلام‌آباد غرب و مسئولان فرمانداری و دامپزشکی استان کرمانشاه، از شهادت دو نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش آستان، احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اعلام خبر حمله تروریستی به اتومبیل حشمت‌الله فلاحت‌پیشه و تعدادی از مسئولان استان کرمانشاه، اظهار داشت: اعضای شورای تامین استان هشدار داده بودند که اعضای پژاک در منطقه هستند اما با این حال آقای فلاحت‌پیشه به همراه فرماندار و چند نفر از مسئولان دامپزشکی برای بازدید به منطقه ریجاب می‌روند.

یک مسئول دامپزشکی کرمانشاه و راننده فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند

او با بیان این‌که مسئولان استانی کرمانشاه و نماینده مردم دالاهو و اسلام‌آباد غرب با چند خودرو به منطقه می‌رفتند، اضافه کرد: گویا تروریست‌ها به‌وسیله یک دستگاه خودروی پژو خود را در میان خودروهای حامل مسئولان قرار داده و پس از متوقف کردن خودروی مسئولان، آن‌ها را به رگبار بسته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در پی این اقدام تروریستی، دکتر نیک‌عزم از مسئولان دامپزشکی استان و راننده خودروی فرماندار دالاهو به شهادت رسیدند.

فرماندار دالاهو دو گلوله خورده است

او اضافه کرد: همچنین فرماندار دالاهو نیز دو گلوله خورده است و هم‌اکنون به بیمارستان منتقل شده و در اتاق عمل حضور دارد که گویا حال ایشان نیز وخیم است.

جراحت فلاحت‌پیشه جزیی است

نماینده مردم کرمانشاه در پایان اعلام کرد: وضعیت سلامت آقای فلاحت‌پیشه مساعد است و دچار جراحت جزئی شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین