Tuesday 07 May 2024| ۰۵: ۵۱ - سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
آيت الله سید حسن خمینی:
امروز با توجه به تعداد انبوه متخصصین مى توان به این نوع اشتغال زایى که همراه با صدور فرهنگ ایرانى و اسلامى ماست، همت گماشت/ علاقه کارگران مرا در هر مرحله شرمنده کرد.
عرضه خدمات مهندسى موفق به سایر کشور ها باعث افتخار هر ایرانى است

یادگار گرامی امام راحل با اشاره به حضور خود در جمع كاركنان و مهندسين ايراني در سريلانكا گفت: بى شک حضور مهندسین و توانایى هاى آنان در خارج از کشور و عرضه خدمات مهندسى به سایر کشور ها وقتى با موفقیت همراه باشد باعث افتخار هر ایرانى است.

به گزارش آستان، آيت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

امروز توفیق شد و با حضور در جمع کارکنان و مهندسین ایرانى سد "اوما اویا" در سریلانکا با یکى از افتخارات مردان سرزمین خودمان آشنا شوم. جمعى حدود ٣٥٠ نفر ایرانى در کوه هاى بلند مرکز سریلانکا مشغول ساختن سد و انتقال آب در این کشور هستند. بى شک حضور مهندسین و توانایى هاى آنان در خارج از کشور و عرضه خدمات مهندسى به سایر کشور ها وقتى با موفقیت همراه باشد باعث افتخار هر ایرانى است. امروز با توجه به تعداد انبوه متخصصین مى توان به این نوع اشتغال زایى که همراه با صدور فرهنگ ایرانى و اسلامى ماست، همت گماشت.

علاقه کارگران مرا در هر مرحله شرمنده کرد.

امید است صنعت ما بتواند در آینده پروژه هاى بزرگى را به دست آورده و به سبب آنها ایران و ایرانى را بهتر به جهان معرفى کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین