Wednesday 15 May 2024| ۲۱: ۰۸ - چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌ و‌گو با آستان:
در مسایل داخلی و بین المللی اتفاق‌هایی افتاده که موجب شده تا مردم اینطور نتیجه گیری کنند که اداره کشور باید تغییراتی را در خود ببیند.
جبهه اصولگرایی با چه شرایطی به استقبال انتخابات مهم ریاست جموری در سال آینده می‌رود. این سئوالی است که خبرنگار شبکه مجازی آستان با طرح آن با اسدالله بادامچیان عضو شاخص حزب موتلفه اسلامی رفته است. 

اسدالله بادامچیان، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با گفتن اینکه «اصولگرایان در هر شرایطی اولویت را مصالح نظام می‌دانند و دقیقا به همین دلیل شرایط لازم را برای حضوری جدی در انتخابات فراهم می‌کنند» به سئوالات مطرح شده پاسخ می‌گوید: 

*جبهه اصولگرایی با چه شرایطی به استقبال انتخابت ریاست جمهوری می‌روند؟ 

اصولگرایان یکی از ریشه دار‌ترین گروه‌های سیاسی کشور هستند که در هر انتخاباتی نقش پررنگی دارند. انتخابات سال ۹۶ هم از این قائده مستثنی نیست و به طور حتم ما دنبال این هستیم تا دولت دوازدهم دولتی اصولگرا باشد. البته می‌دانیم که رسیدن به این مهم ملزومات زیادی را می‌طلبد. 

*یکی از ملزومات اصلی اتحاد انتخاباتی است که رسیدن به آن برای اصولگرا‌ها سخت شده است. 

من نمی‌دانم منظور شما از طرح چنین بحثی چیست. اصولگرایان در هر شرایطی اولویت را مصالح نظام می‌دانند و دقیقا به همین دلیل شرایط لازم را برای حضوری جدی در انتخابات فراهم می‌کنند. 

*به هر حال انتخابات این چند سال نشان از تشتت در فضای انتخاباتی جبهه اصولگرا داشت. 

من چنین چیزی را نمی‌توانم قبول کنم. شما حتم داشته باشید که برای برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری چیزی کم نداریم. 

*البته رقابت با دولتِ مستفر دشوار است. 

دولت یازدهم وضعیت خوبی ندارد و مسایلی که در بحث توافق هسته‌ای دیده شد و همچنین وضیعت بد نمایندگان اصلاح طلب مجلس نشان می‌دهد که اصولگرایان شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات سال ۹۶ دارند. 

*یعنی شما کارنامه دولت را قابل دفاع نمی‌دانید؟ 

دولت آقای روحانی هم مثل هر دولتی روشنی و تاریکی‌هایی دارد. اما همانطور که عرض کردم، امید زیادی برای تمدید مسئولیت روحانی نمی‌رود.در مسایل داخلی و بین المللی اتفاق‌هایی افتاده که موجب شده تا مردم اینطور نتیجه گیری کنند که اداره کشور باید تغییراتی را در خود ببیند. 

*سخن آخر؟ 

اصولگرایان فضای خوبی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ دارند.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین