Monday 29 April 2024| ۰۹: ۲۱ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
یک فعال سیاسی در گفت وگو با آستان مطرح کرد:
دولت یازدهم در بحث رابطه با جهان و هم در موضوعات داخلي همه هم و غم خود را به كار بسته است تا در حد توان منافع ملي را احيا كند و هدف مهمي چون كاهش مشكلات را محقق شده ببيند.
حمايت برخي اصولگرايان از روحاني در انتخابات ریاست جمهوری 96

یک فعال سیاسی با اشاره به نوع كارنامه اي كه حسن روحاني از خود به نمايش گذاشته است، از حمايت بدنه اي از اصولگرايان از حسن روحاني در انتخابات 1396 خبر داد.

ابوالقاسم رئوفيان در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه داد: واقعيت اين است كه جبهه اصولگرايي از مشكلات و موانع زيادي براي حضوري جدي در انتخابات رنج مي برد.

رئوفیان بیان کرد:  اين گروه سياسي همچون دهه اخير با انشقاق و اختلاف سليقه جدي در درون خود مواجه است و دقيقا به همين دليل بعيد به نظر مي رسد گروهي از اين طيف تصميم شان اين باشد كه در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري از حسن روحاني حمايت كنند تا دولت بتواند سياستش را تا سال 1400 ادامه بدهد.

وي همچنين اظهار داشت: دولت یازدهم در بحث رابطه با جهان و هم در موضوعات داخلي همه هم و غم خود را به كار بسته است تا در حد توان منافع ملي را احيا كند و هدف مهمي چون كاهش مشكلات را محقق شده ببيند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به همين دليل بايد همه جريان هاي سياسي در كنار هم قرار بيگرند تا از اين طريق بتوانيم سير در مسير توسعه را تجربه كنيم و در نتيجه شاهد افزايش رضايتمندي عمومي باشيم. چرا كه براي نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ چيزي با ارزش تر از اين نيست كه دغدغه هاي مردم را در كمترين حالت ممكن خود ببيند.

ابوالقاسم رئوفيان در پايان صحبتهايش تاكيد كرد: در سال منتهي به انتخابات و با در نظر گرفتن اينكه بهره بردن از پساتحريم نيازمند يكدلي است،‌ همه گروه هاي سياسي را دعوت به همدلي و همكاري كرد تا از اين طريق بتوانيم رشد و تعالي را به هدفي محقق شده تبديل كنيم و جامعه را به جامعه اي آرام و با انگيزه تبديل كنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین