Saturday 20 April 2024| ۰۵: ۳۰ - شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
وی ادامه داد: خبرنگاران در اصل افسران اصلی در صحنه هستند و ما زحمات خبرنگاران را قدر دان هستیم و در نیروی انتظامی این تعامل و ارتباط خوب با رسانه‌ها وجود دارد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ویدیویی که با عنوان برخورد نیروی انتظامی با خانمی به علت بی‌حجابی منتشر شده؛ مربوط به خانمی بود که سرقت به عنف انجام می‌داد و به زور وارد منازل مردم می‌شد اما به نحو دیگری انعکاس یافت. باید کمک شود شایعاتی که ایجاد می‌شود را رسانه‌ها دنبال کنند.

به گزارش آستان به نقل از خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری (فرمانده نیروی انتظامی) در آیین تقدیر از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: یاد شهدای رسانه را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: خبرنگاران در اصل افسران اصلی در صحنه هستند و ما زحمات خبرنگاران را قدر دان هستیم و در نیروی انتظامی این تعامل و ارتباط خوب با رسانه‌ها وجود دارد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه دشمن افکار عمومی را هدف قرار داده است، توضیح داد: دشمنان مردم و جمهوری اسلامی که در راس آنان امریکا قرار دارد؛ از جنگ سخت و نیمه سخت با ما خسته شده است چراکه هر جا ورود کرده موجب شکست او شده است ولی در برخی عرصه‌ها توفیقاتی داشته. حوزه جنگ نرم یکی از ابزارهای دشمن برای نفوذ در کشور از طریق افکار عمومی است که امروز می‌توانند با ابزاری که در اختیار دارند حقایق را وارونه جلوه دهد.

وی با اشاره به مسائل کشور بحرین گفت: امروز در بحرین مردم مظلوم  مجروح و شهید می‌شوند و عربستان با دستور امریکا هر روز مردم را بمباران می‌کند، اما  آیا افکار عمومی در دنیا این مسائل را می‌داند؟ و آیا اتفاقاتی که در سوریه، عراق و بحرین یا توسط گروهای سلفی و تکفیری رخ می‌دهد به درستی منعکس شده است؟

اشتری تاکید کرد: ما کشوری هستیم که از ابتدا استکبارستیز هستیم و روی پای خود ایستاده‌ایم و باید به این موضوع توجه داشت باشیم، رسانه‌ها می‌توانند این مسائل و آنچه به مردم مظلوم دنیا می‌گذرد را منعکس کنند.

وی تصریح کرد: امانتداری، حسن نیت و صداقت خبرنگاران برای ما ثابت شده است و ناجا تلاش کرده در تعامل مستمر با جامعه رسانه کشور باشد.

فرمانده ناجا اظهار کرد: روابط سالم مبتنی بر اعتماد و براساس موازین قانونی بین ناجا و رسانه در اولویت‌های نیروی انتظامی است و ما به آن اهتمام می‌ورزیم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت مردم و رهبری؛ دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی کشور در جایگاه امنیتی با ثبات بسیار خوبی قرار دارد، گفت: اما چیزی که مهمتر است احساس امنیت است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به انتشار ویدیویی با عنوان برخورد نیروی انتظامی با خانمی به علت بی‌حجابی گفت: این ویدیو از خانمی بود که سرقت به عنف انجام می‌داد و به زور وارد منازل مردم می‌شد اما به نحو دیگری انعکاس یافت. بنابراین باید کمک شود شایعاتی که ایجاد می‌شود را نیز رسانه‌ها دنبال و مشخص کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین