Thursday 16 May 2024| ۰۳: ۲۹ - پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با آستان:
ما انقلاب کردیم تا ایران بر اساس ارزش های اسلامی به راه خود ادامه بدهد و دقیقا به همین دلیل هیچ کس و هیچ گروهی نمی توانند با علایق شخصی یا هر نیت و انگیزه دگیری بخواهند اصول اسلامی را حاشیه نشین کنند.
هتک حرمت خوب نیست، حجاب هم باید رعایت شود

استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره گزارشی که نشریه یا لثارات از جشن حافظ خانواده سینمایی ها کار کرده بود و باعث توفیق این هفته نامه شد گفت: در دین اسلام هتک حرمت امری مزموم است و به همین دلیل هیچ کس حق ندارد که دیگری را با القاب ناشایست مورد خطاب قرار بدهد.

صادق کوشکی در گفت و گو با خبرنگار  آستان همچنین ادامه داد:  نمی دانم چرا اقدام قانونی یک نشریه در نشر حدیثی از امام جعفر صادق(ع) باعث شده ای عده ای اینطور فکر کنند که به آنها توهین شده است.

وی تصریح کرد: با نگاهی به این نشریه، به راحتی می توان اینطور نتیجه گیری کرد که فقط حدیث معصوم نقل شده است و ترویج فرمایشات چهارده معصوم یکی از وظایف مسلمانها به حساب می آید تا از این طریق توصیه های ائمه را چراغ راه مان قرار بدهیم.

این چهره فعال سیاسی ادامه داد: بهتر است آقایان در رفتار خود تجدید نظر داشته باشند و طوری رفتار نکنند که نقل حدیث یکی از امامان شیعه را هم بر نتابند.

صادق کوشکی تاکید کرد: ما انقلاب کردیم تا ایران بر اساس ارزش های اسلامی به راه خود ادامه بدهد و دقیقا به همین دلیل هیچ کس و هیچ گروهی نمی توانند با علایق شخصی یا هر نیت و انگیزه دگیری بخواهند اصول اسلامی را حاشیه نشین کنند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: