Monday 20 May 2024| ۱۹: ۴۴ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
یک فعال سیاسی در گفت و گو با آستان:
در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری نگاه سیاسی اولویت پیدا می کند، اما این رخداد دلیلی بر چشم بستن به روی دغدغه های دیگر نیست.
دغدغه های اجتماعی فراموش نشود

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور همه بحث ها منتهی به مسایل سیاسی است، اذعان دارد که دغدغه های اجتماعی ای چون بیکاری، کودکان کار و ... هم باید جدی گرفته شوند.

مجید نصیرپور در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه می دهد: ایران از جمله کشورهای جوان جهان است و به همین دلیل مساله اشتغال باید بسیار جدی گرفته شود، چرا که بیکاری به نوعی ام الفساد است و اگر جامعه ای با این معضل روبرو شود، انواع هنجارشکنی ها را شاهد خواهد بود.

وی افزود: توصیه ام به تصمیم گیران این است که از پتانسیل های موجود در کشور بهره وری لازم را داشته باشند تا از این طریق بتوانند مشکل بزرگی به نام بیکاری را به کمرنگ ترین حالت ممکن خود برسانند تا توقع مردم برای شغل داشتن برآورده شود.

این فعال سیاسی همچنین افزود: مساله ای هم که برای همه به طور حتم اذیت کننده است، سامان دادن به کودکان کار است. کشور ما در دنیا به عنوان کشوری اسلامی شناخته می شود و دقیقا به همین دلیل باید تاکید داشت زیبنده نیست که در خیابان های ما کودکان کم سن و سال با وضعیت بد و ناراحت کننده ای به دنبال کسب درآمد باشند. خانواده های ایرانی نسبت به کودکان سرزمین خود تعصب دارند و حتما وقتی می بینند کودک خردسالی در چنین وضعیتی قرار دارد، غمگین می شوند.

مجید نصیرپور در پایان یاد آور شد: در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری نگاه سیاسی اولویت پیدا می کند، اما این رخداد دلیلی بر چشم بستن به روی دغدغه های دیگر نیست.


منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین