Monday 20 May 2024| ۱۷: ۴۹ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
یک نماینده مجلس در گفت و گو با آستان:
وقتی مردم در 7 اسفند سال گذشته تصمیم به کنار گذاشتن چهره های افراطی گرفتند، هم اکنون شاهد این هستیم که دغدغه بهارستان فقط معطوف به مشکلات کشور است و دیگر از بحث های بی جا و انحرافی اثری نمانده است.
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی به مردم این امیدواری را می دهد که نمایندگان مجلس دهم بنا را بر واقع بینی و دوری جستن از حاشیه ها گذاشته اند تا از این طریق قوه مقننه بتواند کارایی لازم را در جهت تحقق اهداف کشور از خود به نمایش بگذارد.
محمد رضا تابش در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه داد: مجالس هفتم تا نهم رویه اشتباهی داشتند و به همین دلیل فضای سیاسی و مدیریتی به نوعی چالش و تنش عادت پیدا کرده بود که تبعات منفی گستره ای هم به جا ماند.
وی افزود: اما وقتی مردم در 7 اسفند سال گذشته تصمیم به کنار گذاشتن چهره های افراطی گرفتند، هم اکنون شاهد این هستیم که دغدغه بهارستان فقط معطوف به مشکلات کشور است و دیگر از بحث های بی جا و انحرافی اثری نمانده است.
این چهره سیاسی که برای چهارمین دوره متوالی ردای نمایندگی را بر تن دارد، همچنین افزود: کشور ما به دلیل مشکلاتی که در سالهای گذشته تجربه کرده بود، در برخی از بخش ها با عقب ماندگی مواجه شد که همه باید تلاش مان را برای جبران به کار بگیریم. مجلس دهم که فعلا گام های ابتدایی خود را بر می دارد، عزمش را جزم کرده تا به سهم خود تاثیرگذر باشد.
این نماینده مجلس در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: مردم کوتاهی را از هیچ نهادی نمی پذیرند و اگر کسی یا گروهی به هر دلیلی به منافع ملی بی توجه باشند، حتما با واکنش تندی از جانب افکار عمومی مواجه خواهند شد. پس بهتر است که همه دستگاه های مربوط به اداره کشور حواس خود را معطوف به خدمت کنند و بدانند که اگر قدم مثبتی بردارند، مطمئنا مردم هم قدردان خواهند بود.
محمد رضا تابش در پایان اظهاراتش ابراز امیدواری  کرد که کشور هر چه زودتر در مسیر صحیح و اصولی قدم بردارد تا شاهد این باشیم که سیر در مسیر توسعه به هدفی تحقق یافته بدل شده است.

منبع:آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین