Sunday 19 May 2024| ۰۷: ۰۸ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
یک فعال سیاسی در گفت و گو با آستان:
ین طبیعی است که در کشور مشکلاتی وجود دارد بازهم این طبیعی است که مشکل در جامعه باعث به وجود آمدن منتقدانی می شود.
تحلیلگر مسایل سیاسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری تاکید دارد: همه گروه های سیاسی باید این را در نظر داشته باشند که نا هنجاری ها از چشم مردم دور نمی ماند و دقیقا به همین دلیل، رعایت بایدها نبایدهای انسانی و اسلامی ضروری است.

ناصر ایمانی در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین ادامه می دهد: این طبیعی است که در کشور مشکلاتی وجود دارد  بازهم این طبیعی است که مشکل در جامعه باعث به وجود آمدن منتقدانی می شود. اما این دلیل نمی شود که نقد مشکلات بهانه ای باشد برای ترویج فضای تخریب. نقد اصولی به این معنی است که ایرادات به طور کارشناسی بررسی شده و راه کار لازم برای رفع آنها ارایه شود. اما متاسفانه فضای سیاسی ما عادت کرده که گروه ها از فرصت نقد برای تخریب بهره بگیرد، مخصوصا در سالهای منتهی به انتخابات که با انگیزه برنده شدن اینگونه تحرکات اوج می گیرد.
این چهره سیاسی در ادامه اظهاراتش یاد آور شد: در کشور ما هزینه های زیادی به دلایل فضای تنش و مملو از چالش پرداخته شده که باعث شده است تا پتانسیل عمومی صرف موارد غیر لزوم شود. به همین دلیل توصیه به گروه هایی که عزم خود را برای حضور در انتخابات جزم کرده اند، این است که تحت هیچ شرایطی حاضر نباشند که منافع ملی را به دلیل مصلحت جریانی به حاشیه برانند.


منبع:آستان 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: