Sunday 05 May 2024| ۰۵: ۳۵ - يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
در گفت و گو با آستان:
از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ سه سال گذشته که باید اذعان داشت این از نظر طرفداران میلیونی قابل قبول نیست.
باید به منصوریان فرصت بدهند

تیم فوتبال استقلال تهران با با 2 امتیاز از 4 بازی با رتبه پانزدهمی به تعطیلات رفت تا آبی پوشان به طور جدی بحران را حس کنند. مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با این وجود معتقد است که هیات مدیره باید به منصوریان فرصت بدهد تا این مربی جوان بتواند تیمش را ترمیم کند.

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار آستان گفت: در اینکه آبی پوشان لیگ شانزدهم برتر را به بدترین شکل ممکن شروع کردند، هیچ شک و بحثی نیست و توقع طرفداران قطعا چیزی جزء بالانشینی در جدول رده بندی نیست. دقیقا به همین دلیل لازم است تا وضعیت موجود موشکافانه بررسی شود تا با شناخت نقاط ضعف چاره اندیشی شده و راه رهایی از انتهای جدول پیدا شود.

وی همچنین ادامه داد: گاها شنیده می شود که عده ای دوای درد فعلی استقلال را برکناری زودهنگام علیرضا منصوریان عنوان می کنند که باید گفت در هیچ جای جهان یک مربی را بعد از 4 هفته عذرش را نمی خواهند و ما هم اگر ادعای حرفه ای بودن داریم، باید از تصمیم های اینچنینی دوری کنیم و اجازه بدهیم مربی تیم در آرامش دنبال رفع ایرادهای تیمش باشد. منصوریان در 2 سال گذشته  در راس تیم نفت تهران نشان داد که هم علم مربیگری را به خوبی آموخته است و هم توان این را دارد تا مجموعه در اختیارش را از بحران خارج کند.

امیر رضا واعظ آشتیانی گفت: از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ سه سال گذشته که باید اذعان داشت این از نظر طرفداران میلیونی قابل قبول نیست. پس کادر مدیریتی و فنی و البته بازیکنان این تیم باید در تعطیلات همه سعی شان را به کار بگیرند تا بلکه بتوانند در شروع لیگ با اقتدار لازم به رویارویی با رقبای خود بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین