Sunday 19 May 2024| ۰۱: ۱۳ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
عضو جامعه روحانیت در گفت و گو با آستان:
آقای روحانی اگر می خواهد در آینده از او به عنوان مردی موفق یاد شود، باید قبل از هر چیز عدالت را اجرا کند و بعد از آن مشکلات مالی مردم مستضعف را حل کند.
روحانی به داد فقیران برسد/ مشکلات مالی مستضعفان باید حل شود

عضو جامعه روحانیت مبارز اعتقاد دارد که دولت نتوانسته است کارش را به خوبی انجام بدهد و به همین دلیل از اصولگرایان می خواهد تا با حضوری قوی در انتخابات 96 کاری کنند که دولت روحانی یک دوره ای شود.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفت و گو با خبرنگار آستان می گوید: دولتی ها فقط بلدند تا برجام را موفقیتی بزرگ نشان بدهند و به همین دلیل گمان می کنند که کارشان کارستان بوده است. انگار نمی دانند که آمریکا و دوستان آمریکا به هیچ یک از مفاد توافق هسته ای پایبند نبوده اند و شرایط مردم قبل از تحریم و بعد از تحریم هیچ فرقی نکرده است.

این فعال سیاسی ادامه داد: آقای روحانی باید  به مردم جواب بدهد که قصه فیش های نجومی از کجا نشات می گیرد و چرا مدیرانش می توانند در یک ماه چند صد میلیون از بیت المال را به جیبشان بریزند. این کجا با اصول اسلامی و انقلابی ما همخوانی دارد. مگر قرار نبود همه در کنار سفره انقلاب یکسان باشیم و عدالت را در کشور به اجرا در بیاوریم. وقتی یک کارگر توان پرداخت اجاره خانه اش را ندارد، چرا باید کاری کنیم که یک مدیر به اندازه قیمت یک خانه در جنوب شهر در ماه حقوق بگیرد.

 شجونی گفت: آقای روحانی اگر می خواهد در آینده از او به عنوان مردی موفق یاد شود، باید قبل از هر چیز عدالت را اجرا کند و بعد از آن مشکلات مالی مردم مستضعف را حل کند. کشور ما ام القرای جهان است و این خوب نیست که تعداد  فقیرها روز به روز بیشتر شوند و در عوض گروهی روز به روز کاخ نشین شوند و اشرافی گری را ترویج بدهند.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: