Sunday 19 May 2024| ۰۴: ۱۰ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
اكرمي در گفت و گو با آستان:
دولت در سال منتهی به انتخابات باید نسبت به این مساله اشراف داشته باشد که گروهی نمی تابند توفیقات به دست آمده را بربتابند و به همین دلیل خود را به آب و آتش می زنند .
محال است شورای نگهبان روحانی را رد صلاحیت کند

عضو سابق انجمن اسلامی معلمان ایران و رئیس دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد، گفت: رد صلاحیت روحانی فعالیت جدیدی است که منتقدان دولت شروع کرده اند تا از این طریق در بین طرفداران روحانی استرس ایجاد شود. همه می دانند که احتمال رد صلاحیت روحانی محال است و این نوع رفتارها خللی در امور احرایی کشور ایجاد نخواهد کرد.

کاظم اکرمی در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین ادامه داد: دولت در سال منتهی به انتخابات باید نسبت به این مساله اشراف داشته باشد که گروهی نمی تابند توفیقات به دست آمده را بربتابند و به همین دلیل خود را به آب و آتش می زنند و در 9 ماه آتی خواهند زد تا بلکه با سیاه نمایی و تخریب کاری کنند شانس تمدید مسئولیت روحانی کاهش پیدا کند. امری که با توجه به اتفاقات سه سال اخیر شدنی به نظر نمی رسد.

وی همچنین گفت: اینکه خرابکاران چه کارهایی را به طور جدی پیگیری می کنند، اهمیتی ندارد. مهم این است که همه در کنار هم بتوانیم تلاشمان را به کار بگیریم تا از این طریق مشکلات کشور را روز به روز کمتر کنیم و شرایط را در ایران به جایی برسانیم که واقعا در شان نظام اسلامی باشد.
کاظم اکرمی در پایان صحبتهایش دوباره تاکید کرد که محال است شورای نگهبان روحانی را رد صلاحیت کند.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: