Saturday 18 May 2024| ۱۴: ۰۱ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
یک منبع میدانی سوری در گفت و گو با آستان:
پیشروی ها در ریف دمشق و به خصوص شهر دوما قابل قبول بوده و ارتش سوریه در حال از بین بردن مواضع تروریست های تکفیری جیش الاسلام در ریف دمشق و شهر دوما است.
حمله خمپاره ای تروریست های تکفیری به شهر

یک منبع میدانی سوری با اشاره به اهمیت درگیری های استان "حلب" و استان "درعا" می گوید: پیشروی ها در ریف دمشق و به خصوص شهر دوما قابل قبول بوده  و ارتش سوریه در حال از بین بردن مواضع تروریست های تکفیری جیش الاسلام در ریف دمشق و شهر دوما است 

یک منبع میدانی سوری در گفت و گو با خبرنگار آستان درباره آخرین تحولات میدانی سوریه می گوید: در اثر حمله خمپاره ای تروریست های تکفیری به شمال سوریه 6 نفر در استان حلب به شهادت رسیدند. 

وی درباره تحولات میدانی استان درعا در جبهه جنوبی اظهار داشت: ارتش سوریه در جبهه جنوبی به شدت با تروریست های جیش الاسلام درگیر شده است. 

این منبع میدانی سوری با اشاره به اهمیت درگیری های استان "حلب" و استان "درعا" خاطرنشان کرد: پیشروی ها در ریف دمشق و به خصوص شهر دوما قابل قبول بوده و ارتش سوریه در حال از بین بردن مواضع تروریست های تکفیری جیش الاسلام در ریف دمشق و شهر دوما است. 

گفتنی است جنگ داخلی در سوریه وارد پنجمین سال خود شده و ارتش و نیروهای دفاع وطنی سوریه به کمک ارتش روسیه در حال مبارزه با تروریست های تکفیری داعش و جبهه النصره هستند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: