Thursday 16 May 2024| ۰۳: ۲۷ - پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با آستان:
طبیعت فضای انتخابات و رقابت این است که سلیقه های مختلف همدیگر را مورد کنکاش و بررسی های دقیقی قرار بدهند که اگر این مساله با رعایت اخلاق همراه باشد، آثار مثبتی را به همراه خواهد داشت.
تخریب دولت امری ضرررسان است

عضو شاخص حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توهین هایی که این روزها به رییس جمهوری می شود، تخریب دولت را امری ضرررسان دانست.

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین اظهار داشت: اینکه دولت باید به طور جدی نقد شود و انتقاد اساسی لازمه پیشرفت است، مورد قبول همه قرار دارد. اما اگر گروهی به بهانه نقد، تصمیم بر تخریب بگیرند به طور حتم نمی تواند در چارچوب رفتار اسلامی و انسانی جایی داشته باشد و به همین دلیل توصیه می شود تا با رعایت شان نظام اسلامی دست از چنین اقداماتی برداشته شود.

این چهره سیاسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: طبیعت فضای انتخابات و رقابت این است که سلیقه های مختلف همدیگر را مورد کنکاش و بررسی های دقیقی قرار بدهند که اگر این مساله با رعایت اخلاق همراه باشد، آثار مثبتی را به همراه خواهد داشت  و باعث می شود تا اشکالات موجود در سیستم اجرایی و مدیریتی رفع شود.

وی بیان کرد: پس بهتر است که همه قرار را بر این بگذارند تا با نظرات کارشناسی همدیگر را نقد کنند تا از این طریق هم به اهداف جریانی خود دست پیدا کنند و هم اینکه در روند عمومی کشور تاثیرگذاری مثبتی از خود بر جای بگذارند. در این حالت است که جامعه هم به این نتیجه می رسد که گروه های فعال در کشور ترجیح شان این است که در وهله اول منافع ملی را در نظر بگیرند و سپس دنبال تحقق اهداف سیاسی شان باشند.

بادامچیان همچنین به دولتی ها توصیه کرد: در مقابله با هجمه های احتمالی هوشیار باشند تا بتوانند رسالت مهم خود را به نحو احسن به سر منزل مقصود برسانند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: