Sunday 19 May 2024| ۰۵: ۳۴ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
دمیرچی خاطرنشان کرد: ما تا سال گذشته درجه چهار بودیم و به واسطه‌ی فعالیت‌هایی که انجام دادیم، خوشبختانه به درجه سه ارتقا یافتیم.
رئیس بانک کشاورزی شعبه‌ی حرم مطهر امام خمینی(س) مهمترین عامل موفقیت این شعبه را  خوش حسابی مسئولان و کارکنان حرم مطهر امام راحل(س) دانست و گفت: بهترین و خوش حساب ترین مشتریان ما کارکنان حرم مطهر امام راحل(س) هستند که با حساسیت وصف ناشدنی نسبت به بازپرداخت تسهیلات خود اقدام می‌کنند و مسئولان نیز در عین دلسوزی تعامل خوبی با ما دارند و بانک کشاورزی نیز در حد توانبه آنها خدمت کرده است.

ابراهیم دمیرچی، رئیس بانک کشاورزی شعبه‌ی حرم مطهر امام خمینی(س) در خصوص موضوع ارتقا درجه‌ی این شعبه در گفت و گو با خبرنگار آستان گفت: تقسیم بندی بانک کشاورزی بر اساس درجه بندی شعبات است و این تقسیم بندی از درجه ممتاز شروع و به درجه چهار در این بانک ختم می‌شود.

دمیرچی خاطرنشان کرد: ما تا سال گذشته درجه چهار بودیم و به واسطه‌ی فعالیت‌هایی که انجام دادیم، خوشبختانه به درجه سه ارتقا یافتیم.

وی با اشاره به عوامل موثر در این موفقیت افزود: تعداد مشتریان، پول‌هایی که مشتریان نزد بانک به عنوان منابع مالی دارند، پرداخت تسهیلات، مبلغ تسهیلات و همچنین تعداد و وصول آن، خدمات بانکی و تعداد اسناد و حتی وام‌هایی که به صورت اتوماتیک پرداخت می‌شود و همچنین  صور کارت‌های هدیه برای مشتریان که در بازه زمانی یک ساله مورد ارزیابی قرار می‌گیرند از مهمترین عوامل است.

رئیس بانک کشاورزی شعبه‌ی حرم مطهر تاکید کرد: در این راستا شعبی نیز وجود داشتند که با افت رو به رو بوده اند.

وی همچنین با توجه به استقرار کلانتری و سیستم امنیتی در مبادی ورودی و خروجی حرم مطهر اذعان کرد: خوشبختانه ما در حرم از لحاظ بحث امنیتی اطمینان خاطر داریم و تاکنون مشکلی نداشته‌ایم.

دمیرچی تصریح کرد: بانک کشاورزی در کشور ما یکی از خوشنام‌ترین بانک‌ها ست که خوشبختانه تخلفات در این بانک به ندرت پیدا می‌شود و هیچگاه در این حاشیه ها وارد نشده است.

رئیس بانک کشاورزی شعبه‌ی حرم مطهر ضمن بیان مطلب فوق، تشریح کرد: با وجود اینکه بانک کشاورزی بیشترین تعداد مشتری و همچنین حجم تبادلات بالایی را دارد و هر روزه با قشر بزرگی به نام کشاورزان، دامداران، تولیدکنندگان صنایع تبدیلی، صنایع کشاورزی و دریایی در تماس است، اما در رده کم تخلف‌ترین بانک‎ها قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و همکاری بی وقفهی مسئولان حرم اشاره داشت: طی ماه گذشته تا کنون نسبت به ورود تعدادی از مشتریان خوشنام ما ممانعت صورت گرفته که از مدیران حرم مطهر نسبت به حل این معظل تقاضای همکاری داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: